پنجشنبه ۰۱ آذر ۰۳

مزایای رپورتاژ آگهی در سئو و کسب رتبه گوگل

مزایای رپورتاژ آگهی در سئو و کسب رتبه گوگل

تبلیغات از دیر باز وجود داشته اند. تقریبا از زمانی که کسب و کار شکل کوچک خود را سازمان داد تا به همین امروز و قطعا هیچگاه هم نابود نخواهد شد. جالب اینجاست که مردم فکر میکنند تا شرکت های کوچک نیاز به تبلیغ دارند تا بزرگ شوند. اما اگر اینطور است پس چرا ابرشرکت هایی مثل گوگل، فیسبوک و … دست از تبلیغ برای کسب و کارشان نمیکشند. در واقع تبلیغ عنصری است که یک کسب و کار را برای همیشه زنده نگه میدارد. با رشد مشاغل و افزایش آگهی و تبلیغات مختلف شاید امروزه سخت تر از قبل بتوان تبلیغی موثر ارائه داد. ما امروز با شماییم تا درباره یک تبلیغ موثر صحبت کنیم. یعنی رپورتاژ آگهی.

برای سفارش رپورتاژ می توانید با آیدی پشتیبانی به نشانی https://t.me/pdaneshjoin دانشجو اینترنشنال در تلگرام در ارتباط باشید.

رپورتاژ آگهی چیست؟

اگر دو کلمه Editorial به معنی مقاله و Advertisment به معنی تبلیغات را ترکیب کنیم با واژه ای به نام Advertorial روبرو خواهیم بود. این واژه دقیقا معادل کلمه رپورتاژ آگهی به معنی تبلیغی است که در قالب یک گزارش (مقاله) به مخاطب عرضه میشود. از ویژگی های رپورتاژ اگهی نامحسوس بودن تبلیغات در آن است به شکلی که مخاطب در نگاه اول متوجه نشود که مشغول مطالعه یک تبلیغ است. رپورتاژ آگهی باید به شکلی کاملا بی طرفانه روایت شود. همچنین این آگهی باید سعی کند تا تاثیر عمیقی بر ذهن مخاطبین بگذارد. اما آیا این شیوه مخصوص اینترنت است؟ در پاراگراف بعدی پاسخ خواهیم داد.

رپورتاژ مخصوص اینترنت است؟

قطعا نه. ما در طول روز در جاهای مختلفی میبینیم که از این روش استفاده میشود بدون آنکه نسبت به آن آگاه باشیم. استفاده زیاد از این روش به علت مزایای رپورتاژ آگهی و محبوبیت آن است. برای مثال در تلویزیون میبینیم که مجری یک برنامه وسط صحبت هایش به محصول خاصی اشاره میکند که بی ارتباط با موضوع برنامه نیست. در واقع این کار هم به نوعی رپورتاژ آگهی محسوب میشود. در روزنامه ها، مجلات و جا های دیگری هم ممکن است از چنین روشی استفاده شود. اما محبوبیت این تبلیغ در اینترنت هم بخاطر میزان اثر گذاری و هم بخاطر تاثیرش در سئو و کسب رتبه است.

چرا مقاله فرصت بهتری برای تبلیغات است؟

مگر چند نفر به نوشته های یک بنر توجه میکنند؟ اصلا شما چقدر زمان و مکان در یک بنر برای تبلیغ دارید؟ قطعا این مقدار محدود است. اما در یک مقاله دست شما برای ارائه کسب کارتان به شدت باز تر میباشد. به نحوی که میتوانید هویت برند خود را آشکار کنید و آن را به شکلی درست و منطقی به مخاطب ارائه دهید. در رپوتاژ آگهی شما زمان کافی برای اثر گذاری در مخاطب را دارید و فرصت این امکان در اختیار شما تا در مخاطب احساس نیاز ایجاد کنید. در واقع مقاله تبلیغاتی شما تنها یک پیام تبلیغاتی برای به دام انداختن مخاطب نیست بلکه شما مانند دوستی او را راهنمایی خواهید کرد.

رابطه سئو و رپورتاژ آگهی

فایده رپورتاژ آگهی در سایت من چیست؟ لینک لینک لینک و باز هم لینک. در واقع لینک شما در رپورتاژ آگهی که توسط یک سایت شناخته شده قرار میگیرد پیامی به گوگل است. این پیام به گوگل میگوید که سایت من توسط یک منبع قوی معرفی شده و گوگل از پیام شما بسیار خرسند خواهد شد. حالا اینکه وبسایت منبع چقدر معتبر است بستگی به مولفه های خاصی دارد که معمولا تمام سایت هایی که رپوتاژ آگهی قبول میکنند آن ها را دارند. تفاوت در میزان اعتبار آنهاست که ممکن است برای سایتی بیشتر یا کمتر باشد. مسلما هر چقدر این اعتبار بیشتر باشد هزینه بیشتری برای آگهی دادن در آن سایت باید خرج  کنید چون پیام قوی تری به گوگل میفرستید.

از مزایای رپورتاژ آگهی به صرفه بودن آن است

قطعا مولفه هزینه معیار مهمی برای سنجش یک تبلیغ است. آیا رپوتاژ از دیگر روش های تبلیغاتی هزینه کمتری دارد؟ در واقع هزینه این تبلیغات معقول تر از هزینه های گزاف در روش های دیگر است. شما قطعا میتوانید با هزینه های پایینی در این تبلیغات حضور پیدا کنید و کسب و کارتان را رونق ببخشید. این یک مزیت بزرگ برای رپورتاژ آگهی است که نسبت به تبلیغات بنری در گوگل و بسیاری از روش های دیگر به صرفه تر میباشد. پس از همین حالا به فکر برنامه ریزی برای حضور در سایت های خبری باشید و از مزایای رپورتاژ آگهی غافل نشوید.

در باره دانشجو اینترنشنال چه می دانید؟

با رپورتاژ آگهی وارد جستجوی گوگل شوید

سایت های خبری از اولیت ها و سایت های مورد اعتماد گوگل هستند. پس چرا ما از این اعتماد به نفع خود استفاده نکنیم؟ ما میتوانیم با رعایت اصول بهینه سازی مطلب کاری کنیم که رپوتاژ ها رتبه خوبی در گوگل کسب کنند و راحت تر دیده شوند. چنین کاری باعث میشود تا علاوه بر کسب ورودی از گوگل در دراز مدت نیز اثر مطلوبی ازین کار را در کسب و کار خود ببینید. یکی از مزیت های بزرگ رپورتاژ آگهی عمر طولانی آن است. لینک های داخل رپورتاژ در طولانی مدت بیشترین تاثیر را بر روی رتبه های گوگل خواهند داشت.

شرایط رپورتاژ آگهی در دانشجو اینترنشنال

لینک ها: ارائه 3 لینک فالو  / هزینه ثبت رپورتاژ: 330 هزار تومان

  • در حالتی که بجز دامنه اصلی دامنه دیگری نیز ثبت شود هزینه بر اساس بک لینک محاسبه خواهد شد.که به شرح زیر است
  • ماهیانه 50هزار تومان / 6 ماهه 150 هزار تومان / سالیانه 300هزار تومان

عکس: 3 عدد

برای سفارش رپورتاژ می توانید با آیدی پشتیبانی به نشانی https://t.me/pdaneshjoin دانشجو اینترنشنال در تلگرام در ارتباط باشید.

اعتبار سایت دانشجو اینترنشنال

رتبه ماز 3.6 / دامین آتوریتی 51 / پیج آتوریتی 36/ اسپم اسکور 2  درصد این اعتبار در حال افزایش است

برای دیدن تعرفه تبلیغات در دانشجو اینترنشنال کلیک نمایید.

 

https://visual.ly/users/levigross5/portfolio

https://www.viki.com/users/levigross5_37/about

https://levigross5.livejournal.com/profile

https://bbpress.org/forums/profile/levigross5/

https://profile.hatena.ne.jp/LeviGross/

http://www.wikidot.com/user:info/levi-gross

https://giphy.com/channel/LeviGross5

http://www.authorstream.com/LeviGross5/

https://weheartit.com/levigross5

https://www.magcloud.com/user/levigross5

http://onlineboxing.net/jforum/user/profile/146464.page

 

مشخصات فنی ام وی ام 315

مشخصات فنی ام وی ام 315

315 یکی از قدیمی ترین محصولات تولید شده توسط مدیران خودرو است. نام اصلی این خودرو چری فالوین 2 است که در سال 1388 به سبد محصولات چری اضافه شد و از سال 1391 با نام MV3 315 در ایران عرضه شد.

 

q2_lhl.jpg

 

مدیران خودرو در سال 1394 نسخه ریستایل شده 315 را تولید و روانه بازار کرد.

در ابتدا در دو نسخه هاچ بک و سدان تولید می شد، اما مدتی است که تولید مدل سدان آن متوقف شده و تنها به صورت هاچ بک به بازار عرضه می شود. در سال های اول تهیه لوازم یدکی ام وی ام 315 کار ساده ای نبود اما این روزها براحتی تمامی قطعات این مدل در تهران و سایر شهرستانها در دسترس می باشد و از این بایت اصلا نگرانی وجود ندارد. در ضمن فروشگاه دیجی کار تمامی قطعات مورد نیاز مصرف کنندگان را بصورت مستقیم وارد کشور می کند و میتوانید با قیمتی مناسب آن را تهیه کنید.

طراحی بیرونی

همانطور که گفته شد، 315 یکی از قدیمی ترین محصولات چری است، بنابراین نباید انتظار طراحی های مدرن شرکتی را داشت. با این حال، پس از فیس لیفت 2012، طراحی این سدان چینی مدرن تر از قبل شده است. در جریان این فیس لیفت تغییرات عمده ای در نمای جلوی خودرو اعمال شد که شامل تغییر کامل در چراغ های جلو، جلوپنجره و سپر می شود. با این حال، در عقب، فقط گرافیک داخلی چراغ جلو و تغییرات جزئی سپر تغییر کرده است. همچنین از سال گذشته مدیران خودرو مدل جدیدی از این خودرو را با نام 315 اسپرت روانه بازار کرده اند که در دو نسخه لوکس و عالی به بازار عرضه شده است. در نمای بیرونی، این مدل با روکش‌های پلاستیکی روی بدنه و سپرها، نرده‌های نقره‌ای زیر سپرها و ریل‌های روی سقف تعبیه شده است که ظاهر خودرو را بهبود می‌بخشد. به طور کلی UMV 315 طراحی خاص و هیجان انگیزی ندارد و می توان آن را خودرویی با طراحی ساده و تا حدودی قدیمی توصیف کرد که البته به لطف فیس لیفت و اضافه شدن آن نسبت به قبل بهتر شده است.

 

 

 

طراحی داخلی

قبل از فیس لیفت، ام وی ام 315 از یک پنل ابزار کاملا قدیمی استفاده می کرد، اما پس از فیس لیفت چری یک پانل ابزار کاملاً جدید را معرفی کرد که به طور قابل توجهی به روزتر و زیباتر از قبل است. با این حال، کیفیت مواد داخلی ضعیف است و کل داشبورد و درها کاملاً از پلاستیک نامرغوب ساخته شده است که برای خودرویی با این قیمت ناخوشایند است. همچنین 315 توسط چری با تریم داخلی دو رنگ عرضه می شود که جلوه بهتری به کابین می دهد اما مدیران خودرو آن را با تریم داخلی مشکی عرضه می کنند که خسته کننده است و کیفیت پایین را بیشتر نشان می دهد. علاوه بر این، فرمان فرم کاملاً قدیمی و کسل کننده ای دارد که حتی از فرمان محصولات طبقه بندی نشده ایران خودرو مانند پژو پارس نیز قدیمی تر به نظر می رسد. اما در مدل اسپرت جدید یک صفحه نمایش لمسی هفت اینچی به خودرو اضافه شده است که یک امتیاز مثبت محسوب می شود.

لوازم یدکی ام وی ام در بازار تهران این روزها بصورت عمده وجود دارد و برای مصرف کنندگان قابل دسترس می باشد که میتوان فقط با چند تلفن هر آنچه نیاز هست را سفارش داده و در اسرع وقت تحویل بگیرید.

قوای محرکه

MVM 315 به یک موتور 1.5 لیتری 16 سوپاپ چهار سیلندر مجهز شده است که 107 اسب بخار قدرت و 140 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. بنابراین این سدان چینی از نظر کارایی موتور دقیقاً همتراز موتور پژو TU5 است. قدرت موتور نیز توسط یک جعبه دنده پنج سرعته دستی تامین می شود. اما در حالی که 315 روی کاغذ برای یک هاچ بک نسبتا کوچک مناسب به نظر می رسد، اما در دنیای واقعی عملکرد خوبی ندارد و خودرو شتاب و کشش قابل قبولی را ارائه نمی دهد تا زمانی که در 15 ثانیه شتاب صد در صد را به صفر برساند. و قطعا در این شرایط اگر ماشین پر باشد بدتر است. در مقابل، نسخه پیش از فیس لیفت 315 از مشکل داغ شدن بیش از حد و عمر کم دیسک و صفحه نمایش رنج می برد که به نظر می رسد پس از فیس لیفت این مشکل برطرف شده است.

مزایا و معایب

یکی از ایرادات بزرگ ام وی ام 315 بی کیفیت بودن آن به خصوص در فضای داخلی است که برای خودرویی که قیمت آن بالای پنجاه میلیون تومان است واقعا ناامید کننده است. این مشکل با مراجعه به جدول گزارش کیفی خودروهای تولید داخل نیز تایید می شود چرا که 315 تنها دو ستاره کیفی را از سازمان بازرسی کیفیت ایران دریافت کرده است. یکی دیگر از مشکلات این خودرو که البته در اکثر خودروهای چینی وجود دارد، افت قیمت بسیار زیاد مدل های کارکرده و فروش سخت تر آن نسبت به محصولات ایران خودرو است که یک نقطه منفی بزرگ است. از دیگر نکات منفی این سدان چینی می توان به شتاب و کشش ضعیف و همچنین فرمان قدیمی اشاره کرد. همچنین سیستم 315 A/C دستی است که در این بازه قیمتی عجیب به نظر می رسد.

ام وی ام 315 یک هاچ بک ساب کامپکت با طول کمی بیش از چهار متر است، اما با این وجود از فضای داخلی راحت و جادار بهره می برد که از این نظر نسبت به خودرویی مانند پژو 206 کاملا برتر است. واقعا بزرگ و مناسب برای ماشینی با این سایز و در این کلاس. از دیگر ویژگی های مثبت این خودرو می توان به سیستم تعلیق نرم آن اشاره کرد که با توجه به کیفیت جاده ها و خیابان های کشورمان اهمیتی دوچندان پیدا می کند. البته این سیستم تعلیق نرم به حدی به هندلینگ خودرو لطمه زد که حرکت پایه خودرو در پیچ ها کاملا احساس می شود اما با این وجود چسبندگی 315 قابل قبول و پاسخگو است.

 

 

 

تجهیزات و رقبا

همانطور که گفته شد، ام وی ام 315 در نسخه جدید اسپرت از سال 2017 در دو مدل لوکس و عالی به بازار عرضه شده است، اما مدتی است که مدیران خودرو فقط در بالاترین تیپ، یعنی اکسلنت، 315 را عرضه می کنند. خبری از انواع دیگر نیست بنابراین در اینجا به تجهیزات مدل اکسلنت اشاره می کنیم که به اصطلاح مدل فول آپشن است و شامل تجهیزاتی مانند صفحه نمایش لمسی هفت اینچی، ناوبری، بلوتوث، کیت بدنه اسپرت، سیستم صوتی شش بلندگو، آینه و پنجره های برقی ، سنسور سرعت عقب، صندلی های چرمی، حاشیه آلومینیومی و مزیت دوربین معکوس. اما رقبای مستقیم این خودرو رنو ساندرو و برلیانس H320 هستند که هر دو خودروهای محبوبی هستند ضمن اینکه دنا پلاس نیز می تواند گزینه خوبی در این رنج قیمتی باشد.

فروشگاه اینترنتی دیجی کار وارد کننده و تامین کننده تمامی قطعات بدنه، جلوبندی،موتوری و چراغ های انواع مدل های برند چری ( ام وی ام ) می باشد که میتوانید فقط با یک تماس لوازم خود را در سراسر کشور تحویل بگیرید. فروشگاه دیجی در قلب بازار تهارن و در بورس لوازم یدکی فروشان قرار دارد که میتوانید با خیالی آسوده هرآنچه نیاز دارید را تهیه کنید، آدرس فروشگاه خیابان امیرکبیر خیابان ملت کوچه میرشریفی پاساژ آرمان خودرو طبقه اول پلاک76 و تلفن های فروشگاه 02136058442 و 02136055408 می باشد.

منبع: پایگاه خبری نشان

خدمات سئو کلاه سفید چیست و چگونه است؟

خدمات سئو کلاه سفید چیست و چگونه است؟

به مجموعه فعالیت هایی گفته میشود که در راستای فرآیند های گوگل بوده واز روش های وتکنیک های حبابی و غیر متعارف استفاده نمی شود.و نیز موتور های جستجوی هوشمند نظیر گوگل همیشه درصدد آن هستند که با توجه به جستجوی کاربران بهترین نتیجه را در اختیار کاربران قراردهند. و به خاطر همین موضوع در زمینه ی سئو کلمات کلیدی  روس های آنها حساس هستند. خوشبختانه باید به شما بگویم که تیم سئو پارسیان اندیش که در زمینه سئو سایت در اصفهان فعالیت دارد از روش هی کلا سفید و صحیح اقدام به انجام فرآیند سئو سایت شما می کند. به طور کلی باید به شما بگوییم که روش های بهینه سازی وبسایت ها بیشتر از روش های سئو کلاه سفید استفاده می کنند. که قوانین موتور های جستجو را رعایت می کنند و از ماندگاری بالا هم برخوردارند.

خدمات سئو کلاه سیاه چگونه است؟

 این نوع خدمات به طور کلی به فعالیت هایی اطلاق می شوند که از روش های غیر اصولی پیروی کرده و اصطلاحا می خواهد موتور های جستجو به ویژه گوگل را دور بزنند. خدمات سئو کلاه سیاه به صورت موقت بوده وباعث بهبود رتبه ی وبسایت به صورت یکجا می شوند. اما به صورت موقتی!چرا؟ چونکه پس از اطلاع  موتور های جستجو از این مسئله وب سایتی که این عمل را انجام می دهد به طور کلی از نتایج گوگل حذف می شود.

چرا کسب وکار شما به خدمات سئو سایت در اصفهان نیازمند است؟

به طور کلی روش های تبلیغاتی سنتی را می توان به چند نوع تقسیم کرد؟ 1. رادیو 2.تلوزیون 3.تبلیغات محیطی و... اینها همه روش های تبلیغات سنتی می باشند.فرق سئو و مزایای آن با دیگر روش ها به طور کلی به شکل زیر است.

  1. سئو یک روش هدفمند برای سایت است ولی سایر روش های تبلیغاتی هدفمند نیستند
  2. سئو یک روش ماندگار است ولی تمامی روش های تبلیغاتی دیگر به محض اتمام تبلیغات دیگر کسب و کار شما دیده نخواهد شد.
  3. هزینه ی انجام سئو نسبت به دیگر روش های تبلیغاتی پایین است.از این رو کسب و کار شما به آن نیازمند است.

تعرفه های سئو سایت در اصفهان چقدر است؟

خب در پاسخ به سوال بالا باید بگوییم که اکثر وبسایت ها و شرکت های طراحی سایت و سئو نرخ مشخصی را برای سئو سایت در اصفهان در نظر نمیگیرند چرا که هزینه سئو سایت نسبت به نوع وبسایت و کلمات کلیدی که آن وبسایت می خواهد در آن اول باشد متفاوت است چرا که اگر کلمات کلیدی وبسایت شما جز کلمات کلیدی سخت یاشد.باید زیاد روی آن وقت گذاشت و محتواهای زیادی نیز می خواهد وزمان زیادی نیز باید برای آن صرف کرد اما اگر اینگونه نباشد ورقبا ، رقبای ضعیفی باشند و کلمات کلیدی نیز  جز کلمات کلیدی آسان باشد خب هزینه هم به طبع کمتر است.اکثر شرکت ها و نیز افراد هزینه برآورد شده برای سئو وبسایت را چهار میلیون تومان در ماه در نظر گرفته اند اما مجموعه پارسیان اندیش به منظور رفاه حال مشتریان عزیز هزینه ها را مناسب در نظر گرفته است. فقط کافی است با ما تماس بگیرید تا تفاوت را به خوبی متوجه شوید.

خدمات سئو سایت شامل چه مواردی می باشد؟

خدمات سئو سایت شامل موارد مختلف می باشد یکی از این موارد سئو فنی سایت است. در زیر به آن اشاره خواهد شد.

سئو فنی سایت: قبل از هرکاری سئوکار وظیفه دارد که سئو فنی سایت را بررسی کرده و سپس ایرادات وارده را به کارفرما بگوید و پس از تایید کارفرما نسبت به درست کردن آن اقدام نماید.این کار را باتوجه به چک لیست فنی انجام می دهد. واگر مشکلات فنی سایت برطرف نشود سئو کار دیگر موارد را انجام نمیدهد و اولویت با این مورد است.

تولید و مدیریت کردن محتوا وسئو کردن محتوا تولید شده

بعد از این که ایرادات سئو فنی سایت بر طرف شدن سئوکار موظف است که نسبت به تولید محتوای سئو شده اقدام نماید. . حتما باید تولید محتواها با توجه به کلمات کلیدی انجام شود و مرتبط با کلمات کلیدی باشد.

فعالیت سایت در شبکه های اجتماعی

یکی از موارد بسیار مهمی که گوگل برای کاربران خودش در نظر میگیرد  چاپ تراکت اصفهان  فعالیت در شبکه های اجتماعی است که اصطلاحا به آن سیگنال های شبکه های اجتماعی هم می گویند.این فعالیت ها باعث می شود که وبسایت شما در رتبه های بالاتر گوگل قرار بگیرند. وهم به برندینگ شدن شما کمک می کند تا وبسایت شما را بهتر بشناسند.

فعالیت وبسایت شما در دایرکتوری های خوب

این مورد هم به برندینگ شدن وبسایت و نیز افزایش درآمد و فروش بیشتر شما کمک می کند.اگر شما بتوانید در مشاغل متشابه ونیز متفاوت با کارتان تبلیغ کنید و آنها برای شما تبلیغ کنند می توانید رتبه وبسسایت خود را در موتورهای جستجو افزایش دهید.