جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

با شوهر غيرتي و بد دل چگونه برخورد كنيم ؟

 با شوهر غيرتي و بد دل چگونه برخورد كنيم ؟|مركز مشاوره آنلاين

بسياري از زنان از تعصب و اشتياق بيش از حد همسرانشان شكايت دارند. در واقع  اين اشتياق بيش از حد مي تواند باعث نااميدي و شكنجه در زندگي عادي شود. با ما در مركز مشاوره آنلاين گپچه همراه باشيد تا در مورد نحوه برخورد با اين موضوع بحث كنيم.

چگونه با يك شوهر غيرتي و متعصب رفتار كنيم؟

نحوه برخورد با متعصبان موضوع بحث ماست. غيرت يك ويژگي ذاتي بين زن و مرد است و هيچ تفاوتي بين غيرت زن و مرد وجود ندارد. برخي از افراد غيرت را بد معنا مي كنند كه اين امر مي تواند باعث آزارهمسران و بستگان را شود.

غيرت يك مرد به همسر و فرزندانش امري ذاتي و ضروريست و در واقع از اعتقادات و تعهدات او ناشي مي شود و تا زماني كه افراطي نباشد بخشي از ساختار مسئوليت مرد است.

زنان همچنين طالب غيرت مردان خود هستند وازهمسرانشان نسبت به وضعيت خود حساس باشند. اصولاً زنان از مرداني كه  نسبت به نحوه لباس و پوشش آنها بي تفاوت باشند نارضي اند.

زنان بدون شك اين حساسيت مردان را نوعي عشق ، علاقه و حمايت مي دانند و اگر به افراط و تفريط بپردازد ، محكوم به بدگماني افراطي مي شود.

به تعبيري مى‌ توان چنين گفت: حد و حدود غيرت تا جايى است كه از روى بدگمانى و همراه با سخت ‌گيرى افراطي نباشد ، مخصوصا براى كسانى كه خود اهل مراقبت‌ اند.

بسيارى از همسران حريم خويش را ميدانند و رعايت مى كنند و در اين صورت حساسيت نشان دادن بيشتر آثار منفى به دنبال خواهد داشت.

خصوصيات مردان متعصب

تعصب عبارت از نظر يا عقيده مطلوب يا نامطلوب و محبت يا نفرت نسبت به چيزي يا يك شخص است كه معمولاً  فرد را از تفكر منطقي درباره آن چيز يا شخص باز مي دارد.

مردان متعصب ، همه افراد متعلق به گروه هاي ديگر از جمله اجتماعي، مذهبي، جنسي، نژادي و غيره را به عنوان افراد پايين تر از خويش طبقه بندي مي كند و با آنان بر اساس اين انگيزش رفتار مي كند.

رفتار فرد متعصب نسبت به ديگران رنگ دشمني پيدا مي كند ولي در مورد خودش يك حالت خود شيفتگي يا عشق به خود داشته و خطاهاي خود را موجه ميداند و در انتقاد از رفتار و خطاهاي ديگران زياده روي مي كند.

عواطف و احساسات همراه با تعصب كه از بي تفاوتي تا كينه ورزي تلخ و خشونت بار مي تواند در تغيير باشد، از ديگر عوامل تشكيل دهنده تعصب مي باشد.

اعتقادات معين درباره رفتار با كساني كه تعصب عليه آنان به كار رفته است را از ديگر ويژگي‌هاي اين افراد است. اين رفتار به يكي از سه حالت بي تفاوتي نسبت به آنان، جلوگيري از هرگونه نقش فعال و تعقيب و آزار آن ها، يا تركيبي از سه حالت بروز مي كند.

كودك خيلي زود از تفاوت‌ هاي بين افراد آگاه مي شود، اما اين آگاهي از تفاوت ها به خودي خود هرگز به معناي داشتن تعصب نيست. تنها هنگامي كه فرد از نگرش‌هاي اجتماعي نسبت به اين تفاوت‌ ها آگاه مي‌شود و براي پذيرش نگرش‌هاي اجتماعي تحت فشار قرار مي گيرد، تعصب به وجود مي آيد در حالي كه رفتار تعصب آميز بعد از آن رخ مي دهد.

 

آموزش نحوه رفتار با شوهر متعصب و غيرتي

زن مي‌ تواند يك بار وقتي حال هر دو خوب بود بيرون از منزل با او در اين باره گفتگو كند و محترمانه و به دور از هيجان از خودش دفاع كند در «هفت هشت كلمه يا نهايت دو سه جمله ! نه يك سخنراني انقلابي وطولاني»

در آن چند كلمه با ادبيات خودش شبيه به اين را بگويد: «من پاك و مومن و عفيفم. غيرت تو را مي‌ پسندم و برخي كنترل ها را (اگر بدبيني اش غيرمستقيم است) و يا سوءظن هاي تو را (اگر واضح تهمت زده) را اهانت بزرگي به خودم تلقي مي‌كنم.

اما بروز خشم فقط حال ما را بدتر مي‌كند و گره را محكم ترميكند. تو را دوست دارم. تو حق داري و مي‌تواني از من در مورد برنامه هايم سوال كني. اما انتظار دارم دقت كني اين پرسش ها پليس بازي نشود. من و تو هم ديگر را دوست داريم و بايد مراقب تصويرِ محبوب خود، در ذهن هم ديگر باشيم.»

مهم ترين عملكرد زن در نحوه برخورد با شوهر غيرتي ايجاد حس حمايت، اطمينان و امنيت به همسرش است. عبادت هايش را مخفي نكند بگذارد شوهر او را مكرر در حال نماز و دعا ببيند. اين رياء نيست، او غريبه نيست.

زن مراعات  ومراقب رفتار با نامحرم را بيش از پيش در دستور كار خود قرار دهد. بهبود نوع پوشش ، حجاب و كنترل برخي از عادات و آداب و رسوم خانوادگي موثر است. پوشش ظاهري و طريقه ي آداب و معاشرتش با ديگران به ويژه آقايان را با دقت و بدون هيچ گونه سوء تعبيري انجام دهد.

داشتن صفحه در فيس بوك، چت و پيامك بازي در هر نوعش با هر كسي  مخرب اين اطمينان است.

زن مخفي كاري نكند و در مسير اطمينان سازي، شفاف سازي حركت كند. او را در جريان كارهاي عادي روزانه  خود بگذارد و

نه به عنوان گزارش دادن بلكه به عناوين مختلف از اينكه “چون مي دونم نگرانم ميشي” و “راستي مي دوني كه امروز بايد برم دكتر و...كه مهم ترين واصل موضوع” اجازه گرفتن از شوهر”است.

دوري از بحث و جدل و توجه به موضوعات عاطفي و … براي بهترين نحوه رفتار با شوهر متعصب و سختگير.

تمام اين امور بايد با آرامش، صبر و مهرباني انجام شود تا لايه هاي شك و ترديد به مرور از ذهن همسرتان پاك شود.

با وجود آنكه بد گماني بيماري است كه سبب آزار طرفين يك رابطه مي شود اما مي توان با كسب مهارت هاي كلامي و رفتاري ، همچون بالا بردن توان تحمل ابهام و محبت ورزي اين اكسير جادويي خلقت تا حد زيادي از پيشگيري اين بيماري و حتي درمان آن پيش رفت.

در اين بين چيزي كه مهم است اين است كه طرفين در وهله اول باور بر بدگماني خود داشته باشند و در وهله بعد خواهان تغيير در رفتار خود باشند و با به كار گيري مهارت هاي مختلف و كمك از مشاوره آنلاين  و زوج درمانگر در صدد بهبود رابطه ميان خود و طرف مقابلشان باشند.

شما مي توانيد براي كسب اطلاعات بيشتر با مشاورين و متخصصان مجرب ما در مركز مشاوره آنلاين گپچه  در تماس باشيد.

منبع:گپچه

 

 

مشاوره روانشناسي

مشاوره روانشناسي

تمامي بيماري‌هاي جسمي ما روان تني است، امراض صعب العلاجي همچون سرطان هم به سبب نفرت و خشمي است كه فرد طي ساليان متمادي زندگي خود اندوخته است، بيماري آرتروز در اثر انتقاد و خودسرزنش‌گري پديد مي آيد و بسياري امراض ديگر، اين موضوع كه از طريق علمي هم به اثبات رسيده، ضرورت اهميت دادن به روان را برايمان به خوبي تشريح مي‌كند، ما با بيماري‌ها، اختلالات روزمره تنها روانمان را آزار نمي‌دهيم، بلكه جنبه‌هاي وسيعي از سلامت و زندگيمان را در مخاطره قرار مي‌دهيم.

در مشاوره‌هاي روانشناسي ذهن شما از تمامي چراها آزاد شده و به چگونه ها آشنا مي شود.

مشاور روانشناسي كيست؟

اولين و شايد مهم ترين ويژگي يك مشاور اين است كه شما را نصيحت نمي كند، بلكه در هر موضوعي با تكيه بر راه حل هاي علمي كه امتحان خود را پس داده اند و متدهاي روز دنيا راهنمايي هاي لازم را ارائه مي دهد، از طرفي درصدد قضاوت و پيشداوري شما نبوده و از هر فرد ديگري براي كسب مشورت امين تر مي باشد. در حقيقت نقش يك مشاور روانشناس، تشويق شما براي ديدن انتخابهاي موجود و يافتن راه حل هاي مخصوص جهت ايجاد تغييراتي مثبت در زندگيتان است، اين مشاوران مانند دوستي هستند كه نه به واسطه احساسات و به صورت كوركورانه بلكه با ديد وسيع و بر پايه دانش خود، شما را گام به گام در مشكلاتتان همراهي ميكنند و نكته مهم اينكه به جاي شما تصميم نمي گيرند، بلكه تنها بهترين راه حلها را پيشنهاد داده و انتخاب نهايي را به عهده خودتان مي گذارند به قولي برايتان ماهي نمي گيرند بلكه گام به گام تا تبديل شدن به يك ماهيگير حرفه اي همراهيتان مي كنند

 

معرفي گروه مشاوره روانشناسي

اگر چه اغراق به نظر مي رسد ولي بايد گفت تمام جنبه هاي زندگي ما نياز به مشاوره روانشناسي دارد، زيرا همواره در پي هر مشكلي هيجانات منفي راه تصميم گيري منطقي را بر ما سد ميكند، به همين سبب هم گروه مشاوره روانشناسي آرموو در مقايسه با ساير گروه ها از حيث زير گروه پر بارتر بوده تا پاسخگوي نياز مشاوره گيرندگان در تمامي سطوح و با هر چالشي باشد، البته موفقيت مشاوران ما نياز به تلاش صادقانه و پيگيرانه شما هم دارد، روند مواجهه افراد با چالش هاي زندگي شخصي بوده و هر فردي بسته به تلاش خود در اين راه سريعتر رشد مي نمايد،

زير گروه هاي گروه مشاوره روانشناسي از قرار زير هستند:

  • مشاوره خانواده
  • مشاوره كودك و نوجوان
  • مشاوره روابط زناشوئي
  • مشاوره ازدواج
  • مشاوره تربيتي
  • مشاوره افسردگي
  • مشاوره فردي
  • مشاوره روانشناسي تحصيلي
  • مشاوره اعتياد
  • مشاوره وسواس
  • استرس و اضطراب در مديريت بحران

 

 

اين اختلالات ما را با مجموعي از چراها مواجه مي كند، چرا در روابطم موفق نيستيم؟ چرا آرامش ندارم؟ چرا زندگي مشتركم در مخاطره قرار دارد و تاب و تحمل تنهايي را هم ندارم؟ چرا تحمل خودم را ندارم؟!!!!

 

??? مردم مبتلا به سندروم ويبره ي فانتوم هستند، يعني وقتي گوشي آنها روي ويبره نيست حس ويبره دارند، شماهم جزو اون ??? هستيد؟

 

چگونه خانواده شاد و موفقي باشيم؟

مشاوره خانواده

خانواده اجتماعي از افراد با علايق و سليقه هاي گوناگون است، تا به حال به اين موضوع دقت كرده ايد كه افراد بيشترين چالش را با خانواده خود دارند، اين امر به سبب اجباري بودن تشكل خانواده است، زيرا ما در انتخاب و نحوه رفتار با دوستان خود، قدرت انتخاب داشته و در نهايت مي توانيم قيد رابطه دوستانه مان را بزنيم، ولي خانواده به سبب پيوندهاي عاطفي و خوني ميان افراد از اين قاعده مستثني است و هر چالشي در آن علاوه بر تاثير مستقيم بر اعضا، راه برون رفت مشخصي هم ندارد. داشتن خانواده اي شاد و موفق كعبه آمال تمامي افراد است، راه برآوردن اين خواسته و رفع تعارض ميان اعضاي خانواده در مشاوره هاي روانشناسي گره گشايي مي گردد. در حقيقت در اين نوع مشاوره‌ها آموزش هاي لازم جهت پذيرش اعضاي خانواده نسبت به يكديگر گام به گام ارائه مي گردد و چگونگي تعامل صحيح آنها با يكديگر آموزش داده مي شود، اعضاي خانواده مي آموزند كه به دور از هر گونه كنترلي همديگر را هماهنگونه كه هستند پذيرا بوده و تلاش براي تغيير يكديگر را كنار بگذارند، در چنين محيطي انرژي هر فرد تنها به خود معطوف گشته و چنين خانواده اي پله‌هاي ترقي را با سرعت بيشتري مي پيمايد، زيرا اعضا آن به اين درك رسيده اند كه اگر مي‌خواهند دنيا را تغيير دهند، اول بايد خودشان را عوض كنند.

 

 

چگونه با كودكم رفتار كنم، چطور فرزند نوجوانم را درك كنم؟

مشاوره كودك و نوجوان

چگونگي رفتار با كودكان و نوجوانان خود شاخه اي از علم روانشناسي است، ايجاد چنين شاخه اي به سبب اهميت بسيار فراوان دوران كودكي در ايجاد شخصيت انسان است، جالب است بدانيد ريشه تمامي مشكلات افراد در سن كودكي رقم خورده و رفع آن كاري غير ممكن به نظر مي رسد، افراد با آموزش ها و كسب تجربه در حقيقت راه مواجهه با  آسيب هاي دوران كودكي را مي آموزند، ولي اين زخم ها هميشه جاي خود را در روان فرد باقي ميگذارند، نحوه صحيح رفتار با نوجوان هم براي جلوگيري از آسيب هاي احتمالي نقشي حياتي دارد، در حقيقت در اين سن فرد به سبب بلوغ با بحران هاي هويتي بسياري مواجه مي گردد، كما اينكه تغييرات ظاهري در بدن و چهره فرد پديدار گشته كه برخي از نوجوانان تاب تحمل اين تغييرات را هم ندارند، برخي بر اين باورند صرف برآوردن نيازهاي مالي فرزندان براي رشد آنها كافيست و حتي با همين استدلال هم بچه دار مي شوند ، همين نوع نگاه باعث ايجاد جامعه اي بيمار مي شود، كودك بيش از هر چيز نيازمند توجه و پاسخ صحيح به نيازهايش است، مطمنا برآوردن هر نيازي براي كودك ميسر نيست

اما آيا مي دانيد واكنش صحيح به خواست هاي غير معقولشان چيست؟ مي دانيد نوجواني بحراني ترين سن براي هر فردي است، آيا قادر به همراهي صحيح فرزندتان براي عبور از اين فصل بحراني زندگيشان هستيد؟ اگر متوجه شويد فرزندان در نوجواني در دام اعتياد افتاده يا اسير رفتارهاي نابهنجار گشته، چطور با او رفتار مي نمائيد؟ شيوه رفتار صحيح با كودكان ونوجوانان و پاسخ به تمامي سئوال هاي احتمالي پيرامون آنها در اين شاخه روانشناسي جاي دارد.


 

 

چگونه يك رابطه زناشوئي از جنس عالي داشته باشم؟

مشاوره روابط زناشوئي

رابطه زناشوئي در صورت خوب بودن ?? درصد و در صورت بد بودن ?? درصد در زندگي مرد و زن تاثير گذار خواهد بود!!! به نظر ميرسد هيچ كلامي بهتر از اين آمار نشانگر اهميت اين رابطه نيست، دانش روانشناسي در اين موارد دست به كار مي شود تا پرده باورهاي نادرست را از چشمان زوجين كنار زده و آنها را با واقعيت هاي اين رابطه آشنا سازد، بسياري اين رابطه را بد مي دانند، برخي بر اين باورند كه اين امر يك موضوع يك طرفه است و برخي هم به چشم انجام وظيفه به آن نگاه مي كنند، هستند زناني هم كه پرده حيا آنها را از ابراز نيازهاي طبيعيشان باز مي دارد، تمامي اين مسائل در مشاوره هاي روانشناسي به خوبي گره گشايي مي گردد، موضوعي كه غالبا در اين نوع مشاورها موجب حيرت طرفين مي گردد اطلاع از نيازهاي واقعي طرف مقابلشان است، زيرا پرده هاي حائل ميان آنها حتي مانع گرديده تا بتوانند شباهت ها و فانتزي هاي بيشمار ميانشان را شناسائي نمايند، مشاوره هاي زناشوئي ابداع گرديده تا زوجين به آشتي در رابط جنسي خود دست يابند و بتوانند زندگي مشتركشان را نجات دهند.


 

 

چگونه بحران ها را در روان خود مديريت كنيم؟

مشاوره استرس و اضطراب در مديريت بحران

اين سوالي است كه در مواجهه با هر بحراني ذهن ما را به خود مشغول مي نمايد، چگونه بحران را مديريت كنيم ؟ حتما تاكنون با واحدهايي خاص در كشورها با عنوان مديريت بحران آشنا شده ايد، وجود اين چنين تشكل هايي نشانگر آن است كه مديريت بحران مقوله اي تخصصي است تا جايي كه نياز به ايجاد واحدي خاص دارد، در زندگي ما هم همينگونه است در مواقع بحراني سيستم بدن ما به واكنش هاي طبيعي خود پاسخ مي دهد، «ترس» اولين و مرگبارترين واكنشي است كه با آن در حال دسته و پنچه نرم كردن خواهيم بود، اين جنگ نابرابر با پديدار شدن اختلالاتي چون اضطراب و استرس نه تنها روان شما بلكه جسمتان را هم تحت شعاع قرار مي دهد، بهترين مثال و شايد دست به نقد ترين آنها بحران همه گير كروناست كه هر روزه افراد بسياري را با انواع اسپاسم هاي جسماني و اختلالات شديد جسمي و رواني راهي بيمارستان كرده و زندگيشان را فلج مي نمايد، در حالي كه نود درصد افراد تنها به سبب اضطراب بيش از اندازه به علائم جسماني دچار شده اند يا اضطراب تا حدي در وجودشان رخنه كرده كه علائم كرونا را برايشان تداعي مي نمايد، مشاوره هاي مديريت بحران در چنين مواردي هر لحظه و هر كجا با شماست تا به روند عادي و روزمره زندگيتان بازگرديد، در اين مشاوره ها شما خواهيد آموخت چگونه ذهنتان را از مسائل نگران كننده پيرامونتان رها سازيد.

 

چطور ازدواج موفقي داشته باشم؟

مشاوره ازدواج

وقتي بحث ازدواج پيش مياد بايد مَثل «بحث يه عمر زندگيه شوخي كه نيست» را با طلا نوشت و هر لحظه به خود گوشزد كرد، از نظر روانشناسي قبل از ازدواج بايد چشمتان را روي همه مسائل باز كنيد و پس از ازدواج هم چشمتان را ببند، متاسفانه بسياري در شرايطي تصميم به ازدواج گرفته اند كه حتي درك درستي از شخصيت خود نداشته اند، در حالي كه لازمه داشتن ازدواجي موفق در وهله اول خودشناسي است، اينكه چه ميزان يكديگر را شناخته و به چه ميزان زمان براي شناخت يكديگر نياز داريد؟ در زمان ازدواج در خصوص چه مسائلي صحبت كنيد؟ حتي اينكه چه ميزان سنخيت از نظر فرهنگي، سني، مالي و تحصيلي نياز است تا بعدها دردسرساز نگردد، همگي مسائلي است كه در مشاوره هاي روانشناسي ازدواج به آن پرداخته مي شود.

 

evey_s10.png

 

 

چطور فرزندم را درست تربيت كنم؟

مشاوره تربيتي

آنچه در تربيت كودك در وهله اول به چشم مي خورد ناهماهنگي والدين در تربيت است، به عنوان مثال يكي از والدين به شدت سهل گير بوده و ديگري به شدت سختگير، اين تعارض در تربيت در مقابل فرزندان هم نمود مي يابد و به طبع كودكان به سمت والدي كه كمتر سختگيري را داشته مي روند، برخي در تربيت فرزند خود عكس آنچه براي خودشان در كودكي رخ داده رفتار ميكنند، تمام نيازهاي كودك را بدون چون و چرا اجابت مي كنند و نتيجه آن كودكي مي شود كه در ميان همسالان خود و اجتماع جايي ندارد، مواردي چون با ثبات و هماهنگ رفتار كردن با كودك، داشتن رابطه سالم و الگوي مناسب بودن براي كودك بودن، نحوه رفتار صحيح در برابر شكست ها و موفقيت هاي كودك و بسياري از مسائل ديگر در مشاوره هاي روانشناسي گره گشايي مي گردد.

 

چطور افسردگي را از خود دور كنيم؟

مشاوره افسردگي

براي بيماران درگير افسردگي موفقيت، جايگاه اجتماعي وشهرت، زيبايي و ثروت و هر چيزي كه به ذهنتان برسد بي معني است، در اين بحران هيچ دليلي براي شادي و هيچ هدفي براي ادامه زندگي پاسخگو نيست، براي برخي افسردگي از كمالگرايي شروع مي شود، برخي ديگر از شرايط و محدوديت ها و دسته اي هم از تلاش هاي بي سرانجام به دام افسردگي گرفتار مي شوند، ولي در هر صورت درد تمام افراد با هر علتي يكي است هيچ چيزي در زندگي اين افراد معني و مفهوم ندارد و تنها كسي كه مي تواند به فرد افسرده كمك كند خود اوست، صد البته راه هاي مواجهه با اين بحران براي بيمار نا مشخص است، اينجاست كه حضور مشاور ميتواند ابر سياه افسردگي را از زندگي فرد كنار زده و به اون اجازه ديدن روي واقعي زندگي را دهد، زيرا اشخاص افسرده به طرز بيمارگونه اي منفي نگرهستند و در ديدن ضعف ها و مشكلات خود بيش از حد اغراق مي نمايند.

 

هزينه مشاوره تلفني روانشناسي

با توجه به دامنه وسيع مسائل روانشناسي و زير شاخه هاي گسترده مشاوره روانشناسي آرموو، هزينه اين مشاوره ها از دقيقه اي …. تومان تا …. تومان متغير است، البته بايد به تفاضل قيمت قابل ملاحظه مشاوره هاي حضوري روانشناسي با مشاوره هاي تلفني هم اشاره كنيم كه گذشته از اينكه بايد زمان طولاني تا نوبت تعيين شده صبوري پيشه نمائيد، بسته به نام و آوازه مشاور مي تواند هزينه هاي سرسام آوري براي مشاوره گيرنده دربر داشته باشد تا جايي كه بسياري از ترس اين هزينه هاي كمر شكن قيد مشاوره و مشورت با روانشناس را مي زنند.

 

چطور مي توانم آينده اي درخشان براي خود رقم بزنم؟

مشاوره فردي

خواندن اين جمله ممكن است براي برخي تلخ باشد ولي حقيقت اين است كه «تمام انسانها در طول سفر زندگي خود تنها هستند»، هر چند بسياري در تلاش براي فرار از اين حقيقت به ديگران پناه مي برند ولي باز هم فرقي نمي كند، در بطن رابطه اي عاشقانه، در صورت تولد در خانواده اي گرم و موفق، در صورت داشتن دوستاني ناب وصميمي در هر جائي كه تصور كنيد ما تنهائيم اين تنهائي ضرورت شناخت خود، استعدادها و توانايي هايمان، يافتن مسير رشد شخصيتي را برايمان هموار مي سازد، اگر مسير رشد و خودشناسي را طي كنيد ديري نمي پايد كه با اين تنهائي انس گرفته و تمرين كردن تنهائي برايتان نه تنها دلچسب مي گردد بلكه به نقطه عطف زندگيتان مي رسيد، آيا تابحال افرادي را ديده ايد كه در نظر شما تنها هستند ولي در كار، درس، مسائل مالي خود رشد خوبي داشته اند، مشاوره فردي روانشناسي كمكي موثر است تا شما بتوانيد توانايي هاي خود را در ايجاد و نگه داشتن روابط، مقابله با مشكلات، يافتن استعداهاي خود و بسياري مسائل ديگر به كار ببنديد.

چطور به موفقيت درسي و تحصيلي برسم؟

مشاوره تحصيلي

مقوله يادگيري براي بسياري از ما تجربه دلچسب و گوارايي نبوده، ذهن ما به دنبال فرار از يادگيري تمام تلاش خود را به كار خواهد بست تا سرانجام از پاي كتاب و دفتر به سويي برود كه كمترين انرژي و بيشترين لذت نصيبش گردد، اين مقابله نابرابر كه اغلب با پيروزي ذهن همراه ميگردد براي مشاوران تحصيلي خود چالشي اساسي به وجود آورده، چگونه مي توان مقوله يادگيري را براي دانش آموزان جذاب نمود و از وزن خستگي دانش آموز كاسته و انرژي وي را به سمت يادگيري هدايت كرد، در مشاوره هاي تحصيلي مباحث خسته كننده درسي به گونه اي جذاب و البته بسيار قابل درك براي دانش آموز تشريح مي گردد و رسيدن به موفقيت را براي با ايجاد بازي ذهني براي او فراهم مي آورد، در حقيقت مشاوران تحصيلي قادرند عطش يادگيري را كه به صورت بالقوه در ذهن دانش آموز جاي دارد به صورت بالفعل در آورند.

چطور مي توانم از شر اعتياد خلاص شوم؟

مشاوره اعتياد

اگر نگوئيم تمامي افراد گرفتار در دام اعتياد ولي به جرات مي توان گفت ?? درصد معتادان مي خواهند ترك كنند آن هم واقعي، ممكن است بگوئيد خواستن يعني توانستن ولي در اعتياد هستند افرادي كه واقعا مي خواهند، خسته شده اند و به اصطلاح كم آورده اند ولي راهو رسم دوري از مواد براي هميشه را نمي دانند، برخي تصورشان از ترك تنها رفتن به كمپ و ديدن تبليغات هميشگي تلوزيوني است كه ترك را پديده اي ساده و راحت مانند آب خوردن نشان مي دهد، اگر چه ترك جسمي در مقايسه با ترك رواني ساده است، ولي شخص معتاد نياز به راهنمائي هاي مشاور دارد تا براي دوران بعد از ترك زره آهنين به تن كرده و بتواند با چالش ها و وسوسه هاي هر روزه مصرف مقابله كند، از رفتارهاي نابهنجار زمان مصرف دوري كند، بتواند به اجتماع بازگردد، وجهه اجتماعي خود را نزد دوستان، خانواده ، همسر و فرزندان خود احيا كند و نشان دهد با آن آدم سابق تفاوت هاي اساسي كرده است، در حقيقت آنچه در اين مشاوره ها انجام مي پذيرد تمرين يك روز و يك لحظه زندگي پاك است، شايد بايد اينگونه گفت در دوران بهبودي فرد به كمك مشاور خود تمرين مي كند فقط براي امروز و اين لحظه پاك بماند و پاك زندگي كند.

چطور مي توان يك روز بي وسواس زندگي كرد؟

مشاوره وسواس

موضوعي كه درمورد وسواس براي افراد وسواسي به تدريج رخ ميدهد تنها شدن است، مطمنا هيچكس دلش نمي خواد در كنار فردي قرار گيرد كه دائما دغدغه تميز كردن داشته و تمام هوش و حواسش در پي تميزي افراطي است. البته گذشته از اطرافيان، فرد وسواسي بيشتر ازديگران آزار ديده و به ناچار در لاك تنهايي خود فرو مي رود، ممكن است براي مدتي اين رفتارهاي افراطي برايش دلچسب باشد، ولي به تدريج دستو پا گير شده و بيماري هاي جسمي هم از راه رسيده و زندگي فرد در عمل فلج مي گردد، تمام چيزي كه در وسواس رخ ميدهد از ذهن فرد آغاز ميشود تصور اينكه چيزي كثيف، نجست يا تميز است، خوشبختانه مشاوره روانشناسي از قديم الايام در زمينه افراد وسواسي مرسوم بوده و شمار افرادي كه از اين نوع مشاوره ها جواب گرفته اند باعث شده اعتماد به مشاوره در اين شاخه هر روز بيشتر گردد، آنچه در نهايت در مشاوره وسواس صورت مي پذيرد بازگشت فرد وسواسي به زندگي عادي است تا بتواند بدور از هر فكر مزاحمي زندگي عادي داشته باشد.

 

ماموريت آرموو در مشاوره روانشناسي

در نهايت بايد گفت اگر به راه هاي گوناگوني متوسل شده ايد تا بتوانيد بحران هاي ناشي از روابط و دوران كودكيتان را پشت سر بگذاريد، اگر در دامان خانواده اي ناكارآمد رشد كرده ايد، حتي اگر ضربه هاي عاطفي سختي را تجربه كرده ايد و بارها احساس پوچي و خلا و طعم سردي را در روابط خودتان احساس كرده ايد، اگر به دامان همسر، دوست و حتي فرزند خود چنگ زده ايد تا حال خوب را تجربه كنيد ولي باز هم هيچ نتيجه اي نگرفته ايد و زندگي برايتان تنها معني زنده بودن گرفته است به كمك مشاوران روانشناسي ميتوانيد تمرين كنيد و به مرور بياموزيد كه زندگي كنيد و از زندگيتان لذت ببريد.

كلام آخر مشاوره تلفني آرموو اين است، مهم نيست تا چه اندازه آشفته ايد و گذشته تان مايوس كننده باشد با كسب مشورت از مشاوران گروه مشاوره روانشناسي آرموو مي توانيد اميد به زندگي تازه را در خود به وجود آوريد .

راه هاي تماس با مشاوران روانشناسي آرموو در زير مشخص گرديده، يادتان نرود براي رهايي ازهر مشكلي بسيار مهم است تا هر مقدار كه مي توانيد حرف بزنيد، منتظر تماستان هستيم:

مشاوره روانشناسي 021-45298 

دانلود اپليكيشن 

 

منبع: https://www.armoo.co/psychology-advice/

 

معرفي قديمي ترين كازينو هاي جهان"

"معرفي قديمي ترين كازينو هاي جهان"

در حال حاضر چند تا از قديمي ترين كازينو هاي جهان وجود دارند كه همچنان در حال فعاليت هستند و هنوز در بين مردم از محبوبيت خوبي برخوردارند امروز ما در اين مطلب مي خواهيم چند مورد از اين كازينو هاي قديمي و جذاب راه براي شما معرفي كنيم كه در طول سال ها به عنوان محبوب ترين كازينو ها در جهان هنوز پا برجا هستند و اكثر اين كازينو ها در المان و صراي نوادا قرار دارند. در ادامه مطلب با ما همراه باشيد تا شما را با قديمي ترين كازينو هاي جهان آشنا كنيم:

 

CASINO DE MONTE CARLO

اين كازينو بسيار باشكوه و جذاب در موناكو قرار دارد و از آن به عنوان باكلاس و فريبنده ترين نماد ياد مي شود نام در سال 1856 توسط پرنسس كارولين ساخته شده است ، در آن زمان به عنوان استراحتگاه ثروتمندان فعاليت داشت سپس با گسترش آن در دهه 1890  اين بنا تبديل به يك كازينوي باشكوه و مجلل شد كه آن را با موزاييك ، بالستيك ، پنجره ها ، درهاي قوس دار و مجسمه هاي بسيار زيبا تزيين كردند.

پرنسس كارولين اين بنا را براي نجات خانواده خود از ورشكسته شدند ساخته بود اما بعدها با گسترش آن تبديل به پرسود ترين و پر رفت و آمدترين مكان شد ، اكنون اين كازينو معتبر با ارائه بازي هاي كازينوي معروف مانند مشغول فعاليت است و هنوز ميزبان افرادي است كه در زندگي لوكس شان به دنبال هيجان و بازي و كسب درآمد هستند شما نيز مي توانيد در سفر خود به موناكو از اين مكان باكلاس ديدن كنيد.

اما توجه داشته باشيد كه موناكو از ورود شهروندان خود به اتاق هاي بازي هاي كازينو اين مكان ممنوع كرده است اما اين كازينو با بررسي مشخصات هر شخص و تاييد آن اجازه ورود را به داخل اتاق هاي بازي مي دهند.

 

GOLDEN GATE CASINO اولين كازينو در لاس وگاس

اين كازينو جذاب در سال 1906 توسط شهردار شهر لاس وگاس شده است و در زمان تاسيس اش به عنوان ساختمان مركز شهر معرفي شده بود.

بعد ها با توجه به اين كه در خيابان فريمت و مركز شهر قرار دارد ، از جاذبه گردشگري خوبي برخوردار است آن را گسترش دادند و به عنوان اولين كازينو در لاس وگاس تبديل شد بعد از گسترش آن اين كازينو داراي اتاق هاي بازي بسيار مجلل و جذابي بود كه هم اكنون كازينو گلدن گيت به عنوان قديمي ترين كازينو لاس وگاس در اين شهر فعاليت دارد و بيش از 12 ميليون دلار براي بازسازي و گسترش آن نيز هزينه شده است.

Golden Gate كه در زميني واقع شده است كه با قيمت 1750 دلار در حراجي در سال 1905 خريداري شده است ، داراي يك لابي و نماي بيروني و همچنين يك برج پنج طبقه لوكس و كف كازينو گسترده است. اگرچه ، املاك و مستغلات Golden Gate تنها دليل عجيب بودن در تاريخ نيست.

منبع : ميهن گيم

 

روغن هاي گياهي گرم

روغن هاي گياهي گرم

jo8w_e1.jpg

امروزه طب سنتي طرفداران زيادي پيدا كرده و جايگاه ويژه اي در ميان مردم دارد. يكي از موادي كه محققان طب سنتي معتقد هستند تاثيرات فوق العاده اي بر سلامت افراد داشته و مي تواند از ابتلا به بيماري هاي مختلف جلوگيري كند، روغن هاي گياهي هستند. از جمله كاربردهاي اين روغن ها اين است كه در صورت ماساژ پوست با آن ها پس از حمام (كه منافذ پوست باز هستند)، به شفاف شدن پوست و از بين رفتن آلودگي هاي احتمالي و لك ها كمك خواهند كرد. همچنين در فصول سرد سال كه مزاج سرد و خشكي دارند، مي توان با استفاده از اين روغن ها مانع از ابتلا به بسياري از بيماري هاي داراي منشا سردي و خشكي مانند زكام شد. در اين مطلب به معرفي و بررسي خواص بي نظير چند مورد از روغن هاي گياهي گرم مي پردازيم.

روغن براهمي

روغن براهمي كه از گياهي با همين نام گرفته مي شود، يكي از روغن هاي مفيد و پر كاربرد در طب آيورودا است كه بيشتر به عنوان تقويت كننده مغز به كار مي رود و به ايجاد تعادل در بين سيستم هاي مختلف بدن كمك مي كند. از گذشته تاكنون از اين روغن جهت درمان بسياري از بيماري ها استفاده شده است. گايه براهمي گياهي كوچك و آبدار است كه شاخه هاي زيادي دارد و به طور طبيعي در باتلاق ها، آب هاي كم عمق و خاك مرطوب رشد مي كند. گل هاي كوچك اين گياه كه به رنگ هاي بنفش روشن يا سفيد بوده و مانند ساير بخش هاي گياه خاصيت دارويي دارند، طعم تلخ و شيريني داشته و از آن ها به عنوان يك انرژي خنك كننده استفاده مي شود.  از جمله خواص اين روغن مي توان به تاثير فوق العاده آن بر تغذيه و رشد مجدد موها اشاره كرد. استفاده از اين روغن مانع از خشكي و بد حالت شدن مو، شكننده شدن مو و پوسته‌پوسته شدن پوست كف سر شده و از سفيد شدن مو در سنين پايين، ريزش شديد مو، مو خره و بسياري از مشكلات ديگر جلوگيري مي كند. همچنين اين روغن به آرامش ذهن و بدن كمك كرده و سطح هورمون كورتيزول (هورمون استرس و اضطراب) را كاهش مي دهد و به اين ترتيب شما مي توانيد خواب آرامي داشته باشيد. استفاده از اين روغن مي تواند منجر به كاهش علائم ابتلا به آلزايمر شده و به سلول هاي مغز در بازسازي بافت هاي مغز كمك كند. تاثيرگذاري بر قسمت هيپوكامپ مغز  و تقويت حافظه و افزايش تمركز از ديگر فوايد اين روغن مي باشد. روغن براهمي منبع خوبي از آنتي اكسيدان بوده و با از بين بردن راديكال هاي آزاد، خطر ابتلا به سرطان را كاهش داده و مانع از پيشرفت اين بيماري مي شود. اين روغن به تقويت سيستم ايمني بدن نيز كمك كرده و از بدن شما در برابر بيماري هاي مختلف محافظت مي كند. بسياري از افراد مبتلا به آرتروز، نقرس و بيماري هاي التهابي براي درمان خود به سراغ اين روغن پر خاصيت مي روند. تسكين و بهبود زخم معده و درمان سندرم روده تحريك پذير نيز از ديگر خاصيت هاي پزشكي و درماني اين روغن به شمار مي آيد. اين روغن سطح قند خون بيماران مبتلا به ديابت را كنترل و تنطيم كرده و به اين ترتيب مي تواند براي اين افراد نيز مفيد واقع شود. با وجود همه اين ويژگي ها و مزايا مي توان نتيجه گرفت كه خريد روغن براهمي و استفاده از آن براي سلامت شما بسيار مفيد و سودمند خواهد بود.

روغن خراطين

روغن خراطين كاملا طبيعي بوده و از نوعي كرم كه منشا اصلي آن هندوستان و پاكستان است تهيه مي شود؛ اين كرم در بدن خود ماده اي با خاصيت دارويي دارد كه مي تواند بافت هايي از بدن و پوستي را كه آسيب ديده اند، بازسازي و ترميم كند. روغن خراطين داراي مواد مغذي چون ويتامين E، كلاژن امگا 3، امگا 6، امگا 9، آلانتوئين و پروتئين است كه همه اين مواد نقش اساسي و مهمي در ساخت كرم هاي ترميم كننده و جوان كننده پوست دارند. از جمله كاربردهاي اين روغن مي توان به از بين بردن چين و چروك ها، از بين بردن جاي جوش ها و زخم ها و اسكارها، حجم دادن به لب و گونه، افزايش گردش خون، چاق كردن صورت،  از بين بردن گودي زير چشم، از بين بردن خط خنده و چروك هاي اطراف چشم، از بين بردن لك هاي صورت، حجم دادن به عضلات (به ويژه براي ورزشكاران)، تقويت و رشد مو و ... اشاره كرد. شركت بازرگاني پيشگامان شيمي يكي از شركت هاي وارد كننده محصولات و مواد اوليه شيميايي است و شما مي توانيد جهت خريد روغن خراطين به سايت اين شركت مراجعه فرماييد.

روغن آرگان

از ديگر روغن هاي شناخته شده و محبوب روغن آرگان است. اين روغن كاربرد گسترده اي در صنعت توليد محصولات آرايشي و بهداشتي دارد. روغن آرگان از ميوه درخت آرگان كه بسيار شبيه فندق است، به دست مي آيد. محل اصلي كشت اين درخت جنوب غربي مراكش و دره سوس بوده و يك سال پس از گل دادن اين درخت ميوه آن رسيده و مي توان از آن براي تهيه روغن استفاده كرد. اين روغن خواص بسياري دارد و به همين  دليل هم به طلاي مايع معروف شده است. به عنوان مثال اين محصول تاثير فوق العاده بر موهاي آسيب داده داشته و با حفظ رطوبت، خشكي موها را درمان مي كند. همچنين مي تواند در درمان شوره سر و ريزش مو موثر و مفيد واقع شود. از ديگر كاربردهاي اين روغن بهبود كيفيت پوست مي باشد. اين روغن براي پوست هايي كه داراي جاي جوش هستند، معجزه مي كند. علاوه بر آن استفاده از روغن آرگان در درمان چين و چروك ها، خشكي پوست، بهبود خارش و حساسيت هاي پوستي، مرطوب كننده قوي پوست بدن، افتر شيو عالي و ... بسيار موثر است. از اين روغن در لوازم و محصولات آرايشي و بهداشتي مانند انواع لوسيون ها، صابون ها، پاك كننده هاي پوست، ترميم كننده و حالت دهنده هاي موها، اسپري هاي دو فاز، كرم ها و شامپوهاي تقويت كننده نيز استفاده مي شود. در صورت تركيب اين روغن با روغن هاي ديگري چون روغن جوجوبا، روغن براهمي و كره شي باتر مي توانيد تاثيرگذاري و ارزش اين روغن را افزايش دهيد. همين طيف گسترده كاربرد سبب شده افراد  .زيادي تمايل به خريد روغن آرگان نشان دهند.

 

 

مدير تز مشاوره پايان نامه

معرفي موسسه پژوهشي مدير تز

مدير تز يك سايت پژوهشي و آموزشي است كه خدمات گوناگوني را به مشتريان و دانجشويان عزيز ارائه مي نمايد.

موسسه پژوهشي مدير تز در سال 1388 فعاليت خود را در حوزه هاي پژوهش و مطالعات بازار آغاز كرده است. اين شركت در سال 1392 به عضويت در انجمن مشاوران مديريت ايران درآمده است.

f162_w1.jpg

تخصص اصلي شركت در حوزه مشاوره مديريت و تحقيقات بازار و همچنين فعاليت در حوزه هاي آموزشي و پژوهشي دانشگاهي و مشاوره پايان نامه مدير تز و انجام تحليل آماري مي باشد.

در زمينه پژوهشي در دانشگاه ها انجام و مشاوره و آموزش پايان نامه هاي حوزه مديريت و حسابداري در كليه گرايش ها ماموريت اصلي اين شركت مي باشد.

" ارائه شده توسط وب سايت طراحي سايت داستان وب https://dastanweb.com "

تمامي كادر پژوهشي اين شركت داراي تخصص دانشگاهي مديريت در رده كارشناسي ارشد و دكتري در رشته هاي گروه مديريت، حسابداري و اقتصاد مي باشند.  فعاليت هاي اين شركت به صورت تخصصي در مشاوره پايان نامه هاي كارشناسي ارشد و دكتري مديريت در گرايش هاي زير مي باشد:

حسابداري- اقتصاد- مديريت مالي-مديريت بازاريابي- مديريت بازرگاني داخلي و خارجي- مديريت صنعتي- مديريت فناوري اطلاعات- مديريت فرهنگي- مديريت آموزشي- مديريت استراتژيك- مديريت رفتار سازماني- مديريت منابع انساني –مديريت رسانه- مديريت تكنولوژي- مديريت دولتي- مديريت گردشگري- مديريت كارآفريني- مديريت حوزه هاي نظام- MBA- مديريت شهري در تمامي گرايش ها

اين شركت رسالت خود را بر آموزش و توسعه فهم عميق تر و كاربردي تر دانشجويان محترم از روش تحقيق و روش هاي اجراي پايان نامه ها مي باشد. بنابراين در اين شركت تلاش مي شود تا ضمن اجراي مراحل انجام پايان نامه هاي دانشجويان تلاش شود تا دوره هاي آموزشي به صورت مستمر برگزار گردد.

مدير تز وبسايتي است كه در در سال 88 درست زماني كه دانشجويان با مشكل سپردن پايان نامه و پروژه با مشكلاتي روبرو بودند ايجاد شد. پس از سال ها اكنون توانسته ايم با قدرت زياد وبسايت را توسعه داده و در اكثر رشته ها فعاليت كنيم. برخلاف برخي موسسات سودجو كه پس از دريافت پايان نامه براي دانشجو مشكلات و هزينه هايي را درست ميكنند، ما پايان نامه هايي را تحويل داده ايم كه علاوه بر مشتري، مجري و مسولين سايت هم به آن افتخار ميكنند.

 اين كيفيت و تخصص به راحتي بدست نيامده است و حاصل زحمات شبانه روزي تيم تزفروم است. در بدنه اصلي مسئولين سايت، تعدادي از اساتيد خبره دانشگاه هاي آزاد و سراسري وجود دارند و ميتوانند راهنمايي هاي ارزشمندي در طول زمان انجام پايان نامه به شما ارايه دهند و تا بحال خدمات شايسته زيادي را به دانشجويان ارايه داده اند. اصلي ترين اولويت ما خلق محتواي ناب و سپس رضايت حداكثري مشاگر بخواهيم برجسته ترين مزايا را در يك جمله بيان كنيم، ارايه پايان نامه اصيل با محتواي غني در كنار قيمت مناسب و نگارش آن توسط افراد متخصص و امانتدار است. موارد بالا دغدغه دانشجوياني است كه قصد برون سپاري پايان نامه شان را دارند.

موسسه پژوهشي مدير تز اين تعهد را ميدهد كه تمام اين ويژگي ها را در طول كار حفظ و صيانت كند و در هر حال خدتمگذار مشتري باشد. در كنار آن امكاناتي فراهم كرديم كه بتوانيد براحتي با مجري در ارتباط باشيد و نظرات تان را با ايشان انتقال دهيد. اين ارتباط در بعضي مواقع بصورت تصويري خواهد بود.

در بحث قيمت و هزينه، امكاني را فراهم كرديم تا مجريان بصورت رقابتي پيشنهاد قيمت دهند. اين روش براي افرادي كه بودجه محدودتري دارند مناسب است و ميتوانند يك پايان نامه با كيفيت با قيمت مناسب دريافت كنند.

در طول مدت تكميل پايان نامه در چنديدن نوبت ما به شما مشاوره ارايه ميدهيم. اولين مشاوره در زمان انتخاب موضوع است تا بتوانيد متناسب با ويژگي هاي شخصي تان موضوع مناسبي انتخاب كنيد. يك مشاوره در زمان دفاع پايان نامه برايتان ترتيب خواهيم داد تا بتوانيد بهترين دفاع را داشته باشيد. و مشاوره آخر را پس از تاييد پايان نامه برايتان در نظر گرفته ايم. در اين مشاوره ما شمارا با موقعيت هاي شغلي و فضاي كسبو كار رشته تحصيلي تان آشنا خواهيم كرد و با توجه به خصوصيت ها، نقاط قوت و نقاط ضعفتان راهكار هايي براي رسيدن به موفقيت را تشريح خواهيم كرد.

در طول مسير انجام پايان نامه پشتيباني سايت همواره در خدمت شماست. براي ارتباط با پشتيباني از سه راه ميتوانيد اقدام نماييد. ثبت تيكت و پيغام در پنل كابري - گفتگو از طريق لايو چت و گفتگوي آنلاين در پايين صفحه سايت(در دست طراحي) و راه تماس تلفني و يا مكالمه تصويري از طريق اپليكيشن ها و اسكايپ و غيره.تري است. اكثر كساني كه به ما مراجعه ميكنند پس از مدتي بواسطه رضايت از ما، دوستان و هم دانشگاهيانشان را نيز معرفي ميكنند تا كار آنها را هم انجام دهيم. اين اطمينان را ميدهيم كه تا زمان فارق التحصيلي در كنار شما باشيم و شيريني جشن فارق التحصيلي را با هم بچشيم. مطمعنا پس از مشاهده كيفيت پايان نامه، انجمن پايان نامه را به دوستانتان هم معرفي خواهيد كرد. به اميد كسب بالاترين نمره از پايان نامه

جهت مشاوره پايان نامه مي توانيد به سايت مدير تز به نشاني https://modirtez.ir/ مراجعه كنيد و با كارشناسان مدير تز صحبت كنيد.

 

 

چگونه لوازم كادويي فانتزي خريداري كنيم؟

مي توان گفت براي تمام افراد دكوراسيون منزل اهميت زيادي دارد و اين موضوع تحقق پيدا نمي كند مگر با لوازم كادويي! لوازم كادويي را مي توانيد هم به كساني كه دوستشان داريد كادو بدهيد، هم با وجود آن ها خانه خود را تغييرات اساسي بدهيد.
به گزارش كاماپرس، بسياري از مردم در سراسر جهان به خصوص در ايران علاقه دارند كه به عزيزان خود در موقعيت هاي مختلف كادوهاي گوناگون بدهند. اين فرهنگ دوست داشتني، حس دلپذيري را هم براي كادو دهنده و هم كادو گيرنده به همراه مي آورد؛ چنانچه برخي از اين كادوها را مي توانيد در دكوراسيون منزل خود استفاده كنيد.
برخي از افراد ممكن است در هنگام خريد كادو دچار سردرگمي مي شوند و اين كار را بسيار دشوار مي دانند. شما مي توانيد با استفاده از لوازم كادويي فانتزي مختلف دوستان خود را خوشحال كنيد. خريد لوازم كادويي مانند خريد گلدان يا استند آرايشي براي بسياري از دوستان شما لذت بخش است. شما مي توانيد به جاي خريد گل، يك گلدان به دوستان خود هديه دهيد كه آن ها هم از گياهان آبزي و هم ماهي ها همزمان لذت ببرند.

.

wmzi_c1.jpg

 

 

 

مزيت خريد اينترنتي لوازم كادويي شيك
شما براي خريد كادو  ي خود دو راه متفاوت در پيش رو داريد يكي خريد حضوري از مغازه يا فروشگاه و ديگري خريد اينترنتي از فروشگاه هاي آنلاين.
خريد حضوري از نظر اينكه كادو را از نزديك ديده و آن را تهيه مي كنيد يك مزيت محسوب مي شود ولي هزينه رفت و آمد و صرف وقت زياد از معايب آن به شمار مي رود.
خريد اينترنتي لوازم كادويي شيك يك انتخاب مناسب براي عزيزان شما به شمار مي رود. شما مي توانيد با مراجعه به سايت هايي كه لوازم كادويي فانتزي دارند و با انتخاب كالاي مورد نظر، آن را درب منزل خود تحويل بگيريد. به اين صورت شما مي توانيد به راحتي بدون صرف وقت وهزينه زياد، گزينش درستي را انجام دهيد.
بايد براي تهيه لوازم كادويي شيك علايق فرد مورد نظر را بدانيد. اگر شما تيپ شخصيتي فرد را بدانيد، به راحتي مي توانيد كادوي خود را تهيه نماييد.


لوازم كادويي منزل
لوازم كادويي منزل در انواع و قيمت هاي مختلف وجود دارد. با خريد اين لوازم براي خود و يا عزيزانتان مي توانيد از زيبايي هاي آنها لذت ببريد. برخي از اين وسايل عبارتند از: تابلو دكوراتيو كه در اندازه هاي متفاوتي وجود دارند. مانند تابلو مدرن يا تابلو فرش كه ضمن آنكه برخي از اين لوازم كادويي چوبي و برخي پلاستيكي هستند ولي هر چه كه باشند داراي زيبايي و جذابيت هستند و فرد استفاده كننده از آن لذت مي برد. اگر مي خواهيد براي عزيزانتان لوازم كادويي فانتزي را به عنوان هديه انتخاب كنيد، مي توانيد به سادگي از سايت ويژن پلاست كالاي مورد نظر خود را انتخاب و تهيه كنيد. اين فروشگاه اينترنتي با عرضه محصولات خود كه داراي استانداردهاي منطبق با اتحاديه اروپا، استانداردهاي زيست محيطي، مديريت ايمني و كيفيت است، عزيزان شما را خوشنود مي سازد. محصولات اين فروشگاه اينترنتي را شركت تهران پيلتن مي سازد.
محصولات اين فروشگاه آنلاين كه با فناوري پيشرفته تهيه مي شود، شامل لوازم منزل، لوازم كادويي فانتزي و لوازم آشپزخانه يا ماكت ماشين مي باشد. شما با انتخاب كالاهاي خود از سايت ويژن پلاست مي توانيد آن را در هر كجاي ايران كه باشيد درب منزل خود تحويل بگيريد. ويژن پلاست با ايجاد راه هاي ارتباطي از طريق واتس آپ به سوالات شما در خصوص محصولات خود پاسخ مي گويد. محصولات اين شركت خدمات پس از فروش دارد و پشتيباني نيز مي شوند.

 

5 روز حرف آخر را ببينيد تا كنكورتان را متحول كنيد

5 روز با حرف آخر ، پاسخگويي به 20 درصد كنكور

q5fx_m2.jpg

روز با حرف آخر را ببينيد تا كنكورتان را متحول كنيد

پكيج 5 روز با حرف آخر كه 20 درصد كنكور مي باشد تهيه شده توسط تمامي اساتيد موسسه حرف آخر مي باشد كه شما دانش آموزان با ديدن 30 ساعت تدريس مي توانيد 40 تست قطعي كنكور را پاسخ دهيد. همين طور در پايان روز آخر با دادن آزمون جامع مشكلات خود را برطرف خواهيد كرد. مبلغ اين پكيج فقط براي هزينه ارسال بوده و شما بابت تدريس هاي اين منبع هيچ مبلغي را پرداخت نخواهيد كرد.

براي دريافت 5 روز با حرف آخر به قسمت هديه هاي وبسايت مركزي حرف آخر به آدرس https://harfehakhar.co  مراجعه كنيد

پكيج 5 روز با حرف آخر رايگان هست؟

جا دارد تشكري از تيم موسسه حرف آخر داشته باشيم بابت اين موضوع كه در راستاي عدالت آموزشي اين پكيج را فقط با هزينه ارسال در اختيار دانش آموزان قرار مي دهد. در انتخاب محصول و خريد آن يكي از مهم ترين فاكتور ها براي خانواده هزينه محصول مي باشد و اين فرصتي براي سود جويي افراد در اين زمينه فراهم مي كند. از طرفي بسياري از موسسات با هزينه هاي گزاف و وعده هاي پوچ سعي در انتقال اطلاعات خود دارند. اما موسسه حرف آخر با پكيج 5 روز با حرف آخر سعي در انتقال قسمتي از مفاهيم مهم كنكوري بصورت رايگان مي باشد.

چرا 5 روز با حرف آخر ؟

5 روز با حرف آخر اسمي است كه موسسه حرف آخر براي اين پكيج انتخاب كرده است چون شما با برنامه پنج روزه حرف آخر به حداقل آمادگي ?? درصد تمامي دروس كنكوري خواهد رسيد. سوال پيش مي آيد كه آيا فقط تدريس دروس در اين پكيج قرار دارد ؟ بايد بگويم خير اين پكيج يك پكيج ويژه بوده كه ويژگي‌ هاي آن را بيان خواهيم كرد. شما براي خريد لباس اول به فروشگاه رفته و لباس را انتخاب و بررسي مي كنيد. اين پكيج هم نوعي به عنوان نمونه كار موسسه حرف آخر در اختيار شما قرار خواهد گرفت.

محتواي پكيج 5 روز با حرف آخر

  • تدريس كامل تمامي دروس كنكوري
  • رسيدن به آمادگي حداقل ?? درصدي در هر درس
  • وجود آزمونك در پايان هر روز
  • آزمون ويژه حرف آخر در پايان روز پنجم براي محك زدن دانش آموز
  • صحبت هاي رتبه برتر ها در خلال تدريس اساتيد
  • صحبت هاي انگيزشي پوريا مظفريان براي شما دانش آموزان عزيز

آيا اين پكيج كتاب كار نيز دارد؟

شما با دريافت پكيج 5 روز با حرف آخر  يك كتاب كار دريافت خواهيد كرد كه ديگر وقت شما بابت نوشتن خلاصه و نكته ها نشود چون تمامي اسلايدهاي تدريس شده و آزمونها در اين كتاب كار گنجانده شده است. از طرفي خلاصه نويسي زيست نيز در قالب الگو تا رتبه زيست نيز در اين كتاب كار وجود دارد.اين كتاب كار بصورت رايگان در كنار پكيج براي شما ارسال مي شود.

همراه درس آزمون نيز داشته باشيد

بله جاي تعجب نيست ما در برنامه 5 روز با حرف آخر خود در پايان هر روز از مباحث تدريس شده در هر روز، ده سوال براي آزمون براي شما طراحي كرده‌ايم با اين تفاوت كه تمامي سوالات براي شما توسط اساتيد حل شده و شما با ديدن پاسخ تك تك سوالات مشكلات خود را برطرف مي كنيد. بعد پنج روز ??? سوال كلي براي آزمون براي شما آماده شده تا در آخر ? روز با دادن آزمون خود را محك زده و مشكلات خود را با پاسخ نما برطرف كنيد.

سرفصل هاي تدريس شده در پكيج 5 روز با حرف آخر

روز اول

  • زيست(جذب مواد در روده)
  • شيمي(تبديل واحد يك ماده)
  • فيزيك(آينه تخت-مدار كيفي)
  • زبان(شرطي ها+رابطه افعال)
  • ديني(توحيد شناسي وقضا و قدر)

روز دوم

  • زيست(پانكراس وديابت)
  • شيمي(محلول ها)
  • رياضي(تركيب توابع)
  • ادبيات(انواع نقش دستوري)
  • زبان(ترتيب صفات+مرجع ضمير)

روز سوم

  • زيست(قلب و نوار قلب)
  • شيمي(تبديل واحد دو ماده)
  • رياضي(ريشه ها و راس تابع درجه)

روز چهارم

  • زيست(گلبول قرمز و كبد)
  • فيزيك(قوانين اوليه مدار)
  • ادبيات(نوع جمله)
  • رياضي(حل نامعادلات و الگو)

روز پنجم

  • زيست (تيروئيد)
  • فيزيك(لوله هاي u شكل)
  • ديني(قيامت و تحليل حديث و آيه)
  • ادبيات(گروه اسمي)
  • عربي(ترجمه)

صحبت هاي انگيزشي

يكي از قسمت هاي مهم براي آموزش يك دانش آموز وجود يك مشاور در كنار دانش آموز است. شما در اين پكيج با صحبت هاي انگيزشي پوريا مظفريان روز خود را شروع خواهيد كرد. در هر 5 روز اول فيلم انگيزشي ببينيد بعد درس را شروع كنيد. تمامي دانش آموزان در مسير كنكور نياز به انگيزه دارن و ما در اين پنج روز براي شما اين مشكل را حل كرديم شما با دريافت اين پكيج از صحبت هاي پوريا مظفريان استفاده كرده و ديگر نگران انگيزه دادن به خود نباشيد.

صحبت هاي رتبه برتر ها انگيزه اي براي دانش آموزان

كنكور يعني استفاده از نكات و تجربه‌هاي افراد موفق ما در خلال تدريس ها صحبت هاي رتبه برتر ها را در مورد هر درس و رتبه و ميزان درصدي كه در اين درس ها گرفته اند را براي شما تهيه كرده ايم تا بدانيد هيچ درصدي با حرف آخر غيرممكن نيست حتي شمايي كه هنوز هيچ درسي را نخوانده ايد. در كنار آموزش هر درس صحبت هاي رتبه برتر هاي همان درس براي شما گنجانده شده تا بدانيد هيچ درصدي با حرف آخر غير ممكن نيست.

تطابق هاي 100 درصدي!!!!!!

هر ساله بعد از كنكور موسسه حرف آخر سوالات حل شده توسط اساتيد در پكيج هاي آموزشي را با سوالات كنكور مورد بررسي قرار داده تا تطابق سوالات موسسه با سوالات كنكور مشخص شود. ما در كنار اين موارد ذكر شده براي شما دانش آموزان تطابق هاي 100 درصد سوالات موسسه را با سوالات كنكور قرار داديم تا بدانيد با ديدن اين پكيج ها مي توانيد مثل رتبه برتر هاي ذكر شده شما هم يكي از رتبه هاي موسسه حرف آخر باشيد.

چرا موسسه حرف آخر

كدام يك از موسسات براي دانش آموز خود ?? ساعت تدريس را به صورت رايگان همراه آزمون (در قالب پكيج 5 روز با حرف آخر) فرستاده تا دانش آموزان با ديدن پكيج به حداقل حد درسي مورد نظر خود برسند. موسسه حرف آخر براي شما دانش آموزان اين امكان را فراهم كرده تا بتوانيد با ديدن اين پكيج با ديد باز تصميم گرفته و در اين شرايط اقتصادي هزينه زيادي را متحمل نشويد

.ويژگي هايي كه در اين پكيج براي شما دانش آموزان جمع آوري شده باعث شده تا دانش آموزان همگام با تلاش خود هدف خود را شناسايي كرده تا براي رسيدن به هدف از بهترين منابع كنكوري استفاده كنند.

به نقل از وبسايت رسمي حرف آخر و بر گرفته از مقاله 5 روز با حرف آخر ، پاسخگويي به 20 درصد كنكور