جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

آشنايي با انواع درب ويلايي فرفورژه ساختمان

نقش زيبايي و كارايي بالا با حفاظ نرده آهني فرفورژه

نقش و كاربرد پله حفاظ پله در خانه ها مسكوني پلكان در گذشته هاي دور تاكنون وجود داشته است با اين تفاوت كه در گذشته از پله حفاظ پله تنها به شكل فلزي يا آهني و فقط در راستاي حفظ ايمني جاني خود و اعضاي خانواده خويش مورد استفاده قرار مي گرفت. امروزه نيز اين اصل رعايت شده است و ايمني در رأس كار نصب پلكان قرار دارد با اين تفاوت كه در ساخت و طراحي حفاظ نرده امروزه تنها به عنوان يك حفاظ آهني براي سلامت جاني انسان ها نگاه نمي كنند و طراحي هاي فوق العاده بي نظيري از نرده هاي راه پله به جهت زيباسازي نماي داخلي خانه ها و ديزايني متفاوت و چشمنواز را نيز در اولويت قرار داده اند. به همين جهت است كه طراحان صنعتي امروزه رو به توليد و طراحي پلكان پيچي به شكل ها و در قالب جنس هاي متفاوتي از جمله: پله حفاظ پله فلزي، چوبي، شيشه اي، سنگي، استيل، آلومينيومي و ,روي آورده اند كه نمونه هاي فوق العاده شيك و بي نظيري را از اين نرده ها امروزه مي توان در خانه هاي لوكس و مجلل به نظاره نشست كه هر كدام از آن ها موجب خيرگي و شگفتي افرادي مي شود كه براي بار نخست پا به اين خانه ها نهاده اند .

نصب حفاظ نرده پنجره آهني فرفورژه و ساده چگونه است؟

شما بايد بتوانيد نوع هاي جوش هاي آلومنيومي، آرگوني و همچنين كربن دي اكسيد را در اين زمينه شناسايي كنيد چرا كه اين جوش ها براي نصب حفاظ پنجره آهني مورد استفاده قرار مي گيرند. ممكن است كه جوش هايي كه در اين بخش انجام مي شوند با جوش هاي ناجور زشت ديده شود. اين نوع جوشكاري ها مهارت هاي بسياري را مي طلبد.

نوع هاي حفاظ نرده پنجره آهني فرفورژه و ساده

ساخت اين نوع حفاظ ها از خدماتي است كه توسط افراد حرفه اي در اين زمينه انجام مي شود. شما ميتوانيد خريد حفاظ نرده پنجره آهني فرفورژه و ساده را نيز به صورت آنلاين انجام دهيد. نوع هاي مختلفي از اين حفاظ ها وجود دارد كه شما ميتوانيد از آن ها استفاده كنيد. حفاظ نرده پنجره آهني فرفورژه و ساده شامل نوع هاي زير است:

حفاظ نرده پنجره آهني فرفورژه و ساده آكاردئوني

علت اين نوع نامگذاري اين است كه اين نوع حفاظ ها شبيه به آكاردئون هستند. حفاظ پنجره آهني از نوع آكاردئوني در واقع از نوع تاشو است كه يك طرف آن زمان بسته شدن كاملا جمع خواهد شد. شما ميتوانيد توسط اين نوع حفاظ ها، قسمت وسيعي از پنجره را تحت پوشش قرار دهيد. قطعات اين سازه ها بايد به شكلي هنرمندانه به هم متصل شوند. دقت داشته باشيد كه براي استفاده از حفاظ آكاردئوني همچنين بايد از دو قفل استفاده كنيد تا امنيت را ايجاد كنيد.

منظور از قيمت حفاظ آهني ساختمان و شركت ها چيست؟

آيا ميدانيد كه يكي از بهترين راه هايي كه شما توسط آن مي توانيد خانه و ساختمان خود را محفوظ كنيد استفاده از قيمت حفاظ آهني ساختمان و شركت ها است؟ اين نوع حفاظ ها معمولا به شما كمك خواهند كرد كه به آساني هرآنچه را كه نياز است براي حفظ امنيت ساختمان خود ايجاد كنيد. معمولا اينطور گفته مي شود كه امروزه نوع هاي مختلفي از حفاظ ها به بازار عرضه شده است كه قيمت حفاظ آهني ساختمان و شركت ها تنها يك مدل از آن هاست. ميشه گفت همچنان هم امنيت اين نوع حفاظ ها نسبت به سايرين بسيار بيشتر است.

قيمت حفاظ آهني ساختمان و شركت ها چيست؟

زماني كه مي گوييم قيمت حفاظ آهني ساختمان و شركت ها در واقع منظور اين است كه اين نوع حفاظ ها از جنس آهن هستند. به همين دليل هم اغلب به آن ها قيمت حفاظ آهني ساختمان و شركت ها گفته مي شود اما حفاظ ديوار و حفاظ پنجره نيز از جمله ديگر اسم هايي است كه به قيمت حفاظ آهني ساختمان و شركت ها نسبت مي دهند. شايد تصور شما از اين نوع حفاظ ها اين است كه يك تكه آهن كه به يك شكل خاصي طراحي شده است روي ديوار و يا پنجره خانه شما قرار خواهد گرفت اما اينطور نيست و در واقع زماني كه شما از اين حفاظ ها استفاده مي كنيد مي توانيد آن ها را با اشكال مشخصي براي استفاده انتخاب كنيد كه زيبايي نماي ساختمان شما را نيز حفظ خواهند كرد. در اين بخش مي خواهيم شما را با نوع هاي قيمت حفاظ آهني ساختمان و شركت ها آشنا كنيم.

براي مشاوره با كارشناسان حفاظ سازه در تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري آفتاب

 

 

http://onlineklubben.dk/site/activity/p/440102/

https://www.illustratedfaith.com/activity-stream/p/967745/

https://ello.co/haddikhan3341/post/kvjy33esonx-xdvdjwyxtg

https://vvfit.com/activity/p/1254409/

http://customerpolicedepartment.com/activity/p/767295/

https://www.aiuextension.org/activity/p/745260/

http://onlineklubben.dk/site/activity/p/440134/

https://edukite.org/activity/p/1519553/

http://geekgirlsnightout.com/membership/activity/p/3347398160276679300/

https://vk.com/wall531217510_33011

علائم خراب شدن آسانسور را بشناسيد

هنگامي كه آسانسورها را براي ساختمان ها نصب مي كنيد بايد عمر مفيد آن و خرابي هاي آن را بتوانيد تشخيص دهيد. بسياري از افراد امكان دارد تا آسانسور از كار نيفتد هيچ توجه اي به آن نداشته باشند. در اين مواقع تا وقتي آسانسور بارها خراب نشود توجه اي به آن ندارند، در اين هنگام مدير ساختمان به فكر چاره اي براي تعمير آسانسور مي افتد. آسانسور مثل ديگر وسايل برقي نيست كه تا خراب نشود آن را سرويس نكنيد. به هر حال اگر توجهي به خراب شدن آسانسور نداريد بايد كه ويژگي هاي يك آسانسور ناسالم را بدانيد تا وقتي نياز باشد با گفتن اين نشانه ها ساكنان را مجاب كنيد كه براي سرويس آسانسور اقدام نمايند. با آسانسور مانا  https://asansormana.com/   همراه باشيد.

علل خراب شدن آسانسور

قبل از اينكه شما را با علائم خراب شدن آسانسور آشنا سازيم بايد عواملي را كه باعث خراب شدن آسانسور مي شوند، شناسايي كنيد تا اگر بارها آسانسور موجود در ساختمان خراب مي شود دليل آن را بدانيد. در ادامه دليل هاي مختلف خراب شدن آسانسور را توضيح مي دهيم.

استفاده اشتباه از آسانسور

بايد گفت استفاده اشتباه از آسانسور باعث مي شود كه ضررهاي زيادي متحمل آن شود، با توجه به اينكه هنگام اسباب كشي بسياري از افراد وسايل سنگين را با آن جابجا مي كنند، يا اينكه اشياهاي نوك تيز را با آسانسور حمل مي كنند، همينطور بيش از حد ظرفيت كابين افراد وارد آسانسور مي شوند و … باعث مي شود كه مشكلات بزرگي رخ دهند، پس بايد به صورت واضح به ساكنان نشان دهيد كه آداب استفاده از آسانسور چگونه است و چه عواملي باعث خراب شدن آسانسور مي شود.

عدم سرويس دوره اي و نگهداري از آسانسور

آسانسور دستگاهي برقي است كه بايد در طول دوره هاي مختلف آن را بررسي كرد. عدم نگهداري صحيح از آسانسور و سرويس نكردن آن ها به صورت دوره اي باعث مي شود عمر مفيد آسانسور پايين ايد و خرابي هاي زيادي را به بار خواهد آورد. آسانسور دستگاهي ناست، كه تنها وقتي خراب مي شود به آن توجه كنيم و به فكر تعمير آسانسور باشيم. بايد به اين نكته توجه داشته باشيد كه اگر به صورت مرتب آسانسورها را سرويس نكنيد باعث به وجود آمدن حادثه هاي ناگواري خواهد شد.

آسانسورهاي بي كيفيت و ارزان

وقتي براي ساختمان ها از آسانسور استفاده مي كنيد بايد به اين مورد توجه داشته باشيد كه چه كسي قرار است آسانسور را براي شما نصب كند. استاندارد سازي آسانسورها نسبت به گذشته پيشرفت داشته است، اما متاسفانه قطعات بي كيفيت در بازار بسيار زياد هستند. در نتيجه هنگام نصب آسانسور بايد توجه داشته باشيد قطعاتي كه قرار است خريداري شوند از كيفيت مناسبي برخوردار باشند حتي هنگام تعمير آسانسور هم اگر به قطعه اي نياز بود بايد باكيفيت ترين آن را پيدا كنيد و به دليل قيمت پايين قطعات بي كيفيت، آسيب هاي جاني را به بار نياوريد، چرا كه استفاده زا قطعات ارزان و بي كيفيت مي تواند دليل خراب شدن آسانسور باشد.

علائم خراب شدن آسانسورها

آسانسورها به هر دليلي كه خراب شوند نبايد از آن ها غافل شد، چرا كه پشت گوش انداختن تعمير آسانسور كار را بدتر خواهد كرد. اگر كسي در آسانسور گير بيفتد يا اينكه از كار بيفتد آن گاه ساكنان ساختمان مجبور مي شوند كه آسانسور را تعمير نمايند، اما اگر علائمي را از خراب شدن آسانسور مي بينيد تا خراب شن كامل آن صبر نكني،د مي توانيد هرچه زودتر براي رفع آن ها اقدام كنيد. در ادامه علائم خراب شدن آسانسور را بيان خواهيم كرد.

هم سطح نايستادن كابين در بين طبقات

آسانسورها بايد هنگامي كه در طبقات توقف مي كنند كاملا هم سطح با طبقه مورد نظر قرار گيرند، اما گاهي اوقات پيش مي آيد كه كابين آسانسور 5 سانتي متر بالا يا پايين تر از طبقه مورد نظر قرار خواهد گرفت كه اين علامتي از خراب شدن آسانسور است. دليل هم سطح نبودن كابين عدم تنظيم سرعت موتور و سنسورهاي طبقات است.

صداهاي غير عادي

آسانسورها صداهاي غير عادي ندارند و اگر وقتي وارد كابين شويد صداهاي غير معمولي را شنيديد مي توانيد اطمينان پيدا كنيد كه يك مشكل فني رخ داده است  و بايد يك تعميركار حرفه اي را براي تعيين مشكل به ساختمان دعوت كنيد. صداهايي مثل كشيده شدن قطعه هاي فلزي روي هم امكان دارد به دليل جابجا شدن ترمزهاي آسانسور، عدم تنظيم سيستم پاراشوت، خوردگي كشك هاي كادر وزنه، شل بودن پيچ هاي قاب كابين، برخورد قطعات ثابت و متحرك، هم تراز نبودن ريل ها و … باشد. از طرفي هم امكان دارد صداهايي ايجاد شده به سمت موتور آسانسور يا تابلو فرمان باشد.

اگر چنين صداهايي را از آسانسور دريافت كرديد، بايد از يك تعميركار حرفه اي براي خراب شدن آسانسور كمك بگيريد، چرا كه امكان دارد هنگام حركت كابين ترمزهاي اضطراري به اشتباه عمل نمانيد و حادثه هاي جبران ناپذير مالي و جاني را به بار آورند.

استارت و توقف هاي شديد مابين حركت يا هنگام شروع حركت

امكان دارد وقتي وارد آسانسور مي شويد، هنگام حركت يا مابين حركت تكان هاي شديدي را دريافت كنيد كه دليل آن هم امكان دارد عدم تنظيم گير بكس، عدم تنظيم فنرهاي مگنت ترمز، بالانس نبودن وزن كابين با كادر بدنه باشد.

حركت آسانسور زمان باز بودن درب آن

گاهي با وجود باز بودن درب، آسانسور شروع به حركت مي كند كه بايد بگوييم دليل آن خرابي قطعه هاي آسانسور ناست و يكي از موادي است كه خيلي كم پيش مي آيد. اين مشكل به تعميركاران آسانسور بر مي گردد. بعضي از افراد براي راحتي كار خود با جان انسان ها امكان دارد بازي كنند. اين افراد براي اينكه از خراب شدن آسانسورها پيشگيري كنند بعضي از سنسورهاي آسانسور و مدارهاي ايمني را قطع مي كنند. در اين صورت خراب شدن آسانسور بسيار كمتر مي شود، اما اين كار باعث مي شود كه اگر علائم خرابي پيدا نشود، باعث مرگ بسياري ازا فرا شود. اگر اين موارد را مشاهده كرديد سريع  تعميركار آسانسور را عوض كنيد.

دوربين مداربسته مناسب براي زمستان

دوربين مداربسته مناسب براي زمستان

 

دوربين مدار بسته  اغلب در شرايط آب و هوايي متفاوتي نصب مي گردند. شرايط آب و هوايي، سطح روشنايي، ميزان و زاويه تابش آفتاب، گرما و سرما همگي مي توانند بسيار بر عملكرد دوربين ها تاثير گذار باشند. براي مثال مناطقي وجود دارند كه سرماي طاقت فرسايي در اكثر زمان هاي سال دارند. پس دوربين هايي كه مي بايست در اين نقاط نصب شوند بايد از مقاومت بالايي در برابر سرما و بارش برف و باران سنگين برخوردار باشند.

نكاتي كه بايد براي خريد دوربين مداربسته مناسب براي آب و هواي سرد در نظر بگيريد

دوربين هاي مداربسته مناسب فصل زمستان به ويژه انواع Outdoor آنها كه در محيط هاي بيروني نصب مي شوند بايد در برابر شرايط آب و هوايي نامطبوع مانند بارش برف، وزش باد، گرد و غبار، باران، سرماي شديد و ... مقاوم باشند. در اينجا براي انتخاب بهترين دوربين نظارتي به سه نكته مهم كه بايد آنها را در نظر بگيريد مي پردازيم:

1. قبل از آنكه دوربين مداربسته خود را انتخاب كنيد شرايط آب و هوايي و ميزان دماي منطقه مورد نظر را بسنجيد

قبل از آنكه اقدام به خريد دوربين مداربسته مورد نظر خود كنيد ابتدا لازم است تا دماي مكان مورد نظر را در زمستان بررسي كنيد. زيرا دوربين هايي كه مي توانند شرايط سخت سرمايي يا گرمايي را تحمل كنند ممكن است قيمت بالايي داشته باشند. اقدام درست اين است كه دوربيني را بخريد كه بتواند زمستان نقطه سكونت شما را تحمل كند. براي مثال لزومي ندارد كه دوربيني بخريد كه تحمل دماي سرد آن تا منفي 60 تا 80 در جه است زماني كه سردترين دماي منطقه سكونتتان تنها تا منفي 5 درجه است.   

2. دمايي كه دوربين در آن عملكرد مناسبي دارد را در نظر بگيريد

هر دوربين مداربسته  هايك ويژن  مجموعا داراي يك سري ويژگي ها يا شرايط كار است كه معمولا در بخش مشخصات يا كاتالوگ دستگاه به آن اشاره مي شود كه دماي مناسب براي بهترين عملكرد دوربين نيز در آن ذكر شده است. دماي مناسب براي عملكرد صحيح در انواع دوربين هاي مداربسته تحت شبكه با يكديگر متفاوت است. برخي از دوربين هاي مداربسته مي توانند در رنج هاي دمايي 55+-10- نيز عملكرد خوبي داشته باشند. برخي حتي مي توانند در سرماي سخت و رنج دمايي منفي 30 يا منفي 40 درجه نيز بدون اختلال كار كنند. در حقيقت، برخي از دوربين ها و سيستم هاي امنيتي مي توانند در دماهاي بسيار بالاتر و يا بسيار پايين تر از درجه حرارت اعلام شده نيز عملكرد خوبي داشته باشند.
اما اگر دوربين يا سيستم مداربسته خود را مستقيما در نزديكي يك منبع گرمايي شديد مانند كوره يا بخاري قرار دهيد ممكن است به دوربين شما آسيب رسانده و منجر به مختل شدن و يا حتي سوختن آن شود.

3. بسته به مكان نصب (outdoor يا indoor)، دوربين يا سيستم مداربسته خود را انتخاب نمائيد

اگر مي خواهيد دوربين مداربسته خود را در محيط هاي خارجي نصب كنيد هميشه مدلي را انتخاب كنيد كه داراي استاندارد مقاومت در برابر شرايط آب و هوايي سخت و دشوار است. براي مثال اگر مي خواهيد دوربين خود را در پاركينگ، گاراژ، حياط روباز و .. قرار دهيد بايد حداقل داراي استاندارد IP66 باشد. تحت اين استاندارد دوربين شما مي تواند در باد، باران، گرد و غبار و ... عملكرد قابل قبولي داشته باشد. چنانچه دوربين مورد نظر را براي نصب در محيط هاي داخلي مي خواهيد ديگر نيازي به نگراني در مورد دما و شرايط كار آن نخواهيد داشت. زيرا معمولا در داخل از سيستم هاي گرمايشي مناسب استفاده مي شود.

ساير نكات

  • براي محافظت بيشتر از دوربين هاي خود در برابر سرماي شديد و يا بارش برف و بارن سنگين مي توانيد از كاورهاي پارچه اي ضخيم يا كاور هاي فلزي استفاده كنيد.
  • معمولا دوربين هاي مداربسته اي كه بتوانند سرماهاي -60°C تا -80°C را تحمل كنند بسيار ناياب هستند. و شايد مدل هاي بسيار كمي از آنها وجود داشته باشد.
  • دماي مناسب براي كاركرد دوربين هاي مداربسته جزو ويژگي هاي آن است و توسط كارخانه تعيين مي شود. لذا ممكن است در بالا يا پايين تر از اين رنج دوربين بخوبي كار نكند.
  • توصيه مي شود لنز دوربين هايي كه در محيط هاي خارجي و در معرض هواي سرد نصب مي كنيد را مرتب پاك كنيد زيرا برخي اوقات سرد و گرم شدن و يا شرايط آب و هوايي باعث نشستن بخار اب بر روي ان مي شود.
  • اغلب سرماي هوا اختلالي در عملكرد نور مادون قرمز IR دوربين ندارد.

بيشتر بخوانيد: نصب دوربين مداربسته

 

اصطلاحات تخصصي دوربين مداربسته

در ادامه برخي از لغات و اصطلاحات پركاربرد دوربين مداربسته را بررسي مي كنيم . اميدواريم اين لغات و واژه ها كمك كوچكي به شما عزيزان باشد .

 

  • Accessory
  • كليه تجهيزات و ملحقات جانبي دوربين مداربسته كه مي توانند شامل ملحقات نصب و راه اندازي يا تعمير و نگهداري شود.
    A/D
  • (Analogue/Digital Converter) به معني مبدل سيگنال آنالوگ به ديجيتال
  • AES
  • اين واژه مخفف (Auto Electronic Shutter)  و به معني شاتر الكترونيكي اتوماتيك مي باشد.
  • Alarm I/O
  • ورودي و خروجي آلارم در سيستم دوربين هاي مدار بسته
  • Adjustment
  • به معني تنظيمات مي باشد.
  • AGC
  • مخفف (Automatic Gain Control)  و به معني كنترل بهره ولتاژ در ورودي يا خروجي مي باشد.
  • ALC
  • مخفف (Automatic Level Control) و به معني كنترل خودكار سطح مي باشد.
  • ANPR
  • مخفف (Automatic Number Plate Recognation) و به معني تشخيص خودكار پلاك خودرو مي باشد.
  • Aspherical
  • اين واژه به لنزهاي كروي با قابليت انتقال نور زياد گفته مي شود.
  • Auto Iris
  • به معني تنظيم خودكار سايز ديافراگم مي باشد كه به ? دسته تقسيم مي شود.
  • Auto Track
  • قابليت تعقيب اجسام به صورت خودكار مي باشد.
  • Auto zoom
  • به معناي كنترل زوم به صورت خودكار است كه از راه دور نيز قابل كنترل مي باشد.
  • Auto focus
    Auto focus به قابليتي گفته مي شود كه دوربين مداربسته زوم به طور خودكار جهت واضح كردن تصاوير به كار مي رود.
  • Auto termination
  • مكانيسمي ناميده مي شود كه پايان دادن سيستم نظارت تصوير را به طرز مناسبي انجام مي دهد.
  • AVR
  • اين واژه مخفف (Automatic vehicle identification) به معني تشخيص خودكار پلاك خودرو مي باشد.
  • Analog out
  • خروجي كه تصاوير را روي مانيتور صنعتي و هر تلويزيوني كه ورودي A/V دارد نمايش مي دهد.
  • Anamorphic
  • به لنزي گفته مي شود كه در دو محور مختلف بزرگ نمايي متفاوتي دارد.
  • AWB
  • به تنظيم خودكار نور و درصد تعادل سفيدي در تصاوير گفته مي شود.
  • Back focus
  • اين واژه به تنظيم مكان لنز (ccd) در رابطه با سنسور گفته مي شود.
  • Band width
  • به معناي پهناي باند مي باشد.
  • BLC
  • مخفف (Back Light Compensation) جبران سازي نور پس زمينه تصوير را انجام مي دهد.
  • Bullet
  • بولت به معني فشنگي مي باشد.
  • BNC
  • نوعي سوكت اتصال است كه به سه نوع پيچي ، لحيمي و پرسي تقسيم مي شود.
  • BNC to sony
  • نوعي سوكت است كه مي تواند دو پورت مختلف را به هم تبديل نمايد.
  • Bracket
  • به معناي پايه مي باشد كه در سيستم دوربين مدار بسته به پايه دوربين گفته مي شود.
    CIF
  • مقدار يك چهارم از حداكثر تصويري كه در سيستم پال برابر با ???*??? و در NTSC برابر با ???*??? مي باشد.
  • CIF/2CIF/4CIF/QCIF/D1
  • اصطلاحات (CIF/2CIF/4CIF/QCIF/D1) زير شاخه هاي ذخيره سازي در فرمت ضبط H264 مي باشند.
  • Compression ratio
  • به معني نسبت فشرده سازي مي باشد
  • Contrast
  • واژه Contrast به اختلاف بين سفيدترين و سياه ترين نقطه تصوير گفته و بر حسب گاما بيان مي شود.
  • CMOS
  • نوعي سنسور نوري كه به دليل داشتن تصاوير با حجم پايين براي شبكه هايي با حجم باند پايين مناسب است.
  • CMS
  • مخفف ( Clinet Monitoring Software ) و به معني نرم افزار مديريت دوربين در شبكه مي باشد.
    DVR
  • مخفف (Digital video recorder) و به معني دستگاه ضبط تصاوير است.
  • Dual stream
  • تكنولوژي است كه تصاوير را با كيفيت بالا روي دستگاه سرور ضبط و ذخيره مي كند  و با كيفيت پايين تري در client انتقال تا باعث كاهش ترافيك در حجم داده ها شود.
  • DS-WDR
  • مخفف (Double scan WDR) و به معني سيستم WDR با اسكن دو برابر مي باشد.
  • DLP
  • اين واژه مخفف (Digital light proccessing) و به معني فناوري پردازش نور به صورت ديجيتال مي باشد.
  • DSP
  • اين واژه مخفف (Digital signal proccessing) است و به معني پردازشگر سيگنال ديجيتالي مي باشد.
  • DST
  • مخفف (Daylight saving time) و به عملگري كه جهت ذخيره حضور يا وجود نور در طول روز مورد استفاده قرار مي گيرد،گفته مي شود.
  • DVS
  • مخفف (Digital video server) و به معني سيستم تصويري ديجيتال جهت انتقال در شبكه يا ضبط بر روي يك حافظه است.

 

 

 

سرويس و نگهداري آسانسور در تهران

آسانسورها امروزه با طرح هاي بسيار زيبا و شكيل در گوشه و كنار شهرها همه سازه ها را مجهز كرده اند و شايد ديگر به يكي از اساسي ترين نيازهاي افراد در ساختمان هاي خانگي، اداري و صنعتي تبديل شده اند.
از اين رو دغدغه كارآيي صحيح آن ها هم بخشي از نگراني و فعاليت هاي مهم مديران ساختمان ها را تشكيل مي دهد.
آسانسور مانا، ارائه دهنده خدمات سرويس و نگهداري آسانسور تهران با رويكرد برطرف كردن اين نيازهاي مهم روي كارآمد تا به اين مسئله با ارائه راه كارهاي پيشگيرانه كه امكان دارد با خطرات احتمالي كه براي افراد حادث مي كند، به صورت تخصصي پرداخته و با نظارت هاي متخصصين خود تلاش در رفع نقايص را سرلوحه كار خود قرار دهد. با آسانسور مانا همراه باشيد.

نكات ايمني مهم و همه جانبه براي آسانسور

صنعت آسانسور با توجه به زندگي مدرن و بالا رفتن كيفيت ابزارها و تجهيزات به كار رفته داراي مرغوبيت و استانداردهاي قابل قبولي است و نكات ايمني گسترده اي را براي كارآمد بودن آن مدنظر گرفته است كه در صورت بي توجهي به آن، وسيله اي كه بايد در براي راحتي و آسايش افراد مورداستفاده قرار گيرد، امكان دارد خطرات جبران ناپذيري را به آن ها وارد كند.

سقوط آسانسور و حبس شدن در اتاقك دو عامل استرس زا

موارد بسيار شايعي در رابطه با آسانسور ها متوجه مديران ساختمان ها در تهران است. يك از اين موارد زماني است كه از خدمات سرويس آسانسور غرب تهران ماه ها گذشته باشد و مديران نسبت به بازررسي دوره اي خدمات چشم پوشي مي كنند. احتمالا شما هم حدس زده باشيد؟ حبس شدن در اتاقك آسانسور

هميشه مهم ترين عواملي كه امكان دارد استفاده از آسانسور را با وحشت همراه سازد دو عامل سقوط آسانسور در چاه و قطع ناگهاني برق و محبوس شدن افراد درون اتاقك آن.

ما با كمك آسانسور مانا  https://asansormana.com/   به بررسي هركدام به صورت جداگانه مي پردازيم و عللي را بيان مي كنيم كه نگراني خود را بي مورد دانسته و به مجهز و امن بودن اين فناوري ها اطمينان پيدا كنيد.

سقوط آسانسور

مشكلاتي كه باعث سقوط احتمالي آسانسورها براي ساكنين مي شود، عمل نكردن ترمز و يا پاره شدن كابل ها است كه در آخر عدم بازررسي دوره اي خدمات سرويس آسانسور غرب تهران پيش مي آيد.
آسانسورها داراي دو نوع سيستم ترمز جدا مي باشند كه هركدام به صورت جداگانه عمل كرده و تركيب آن ها در بالا بردن ايمني اين وسيله كمك زيادي مي كند.

سيستم ترمز ابتدايي كه با برق كار كرده و به مدد آن مي توان آسانسور را در جلوي هر طبقه متوقف كرد.
اما سيستم دوم و يا ايمني كه در صورت قطع برق و ايجاد سرعتي بالاتر از حد استاندارد فعال شده و بدون نياز به برق باعث متوقف شدن دستگاه مي شود.

اين سيستم عامل خوبي براي جلوگيري از سقوط ناگهاني آسانسور است. از طرفي كابل هاي قوي كشنده اي در اين سيستم ها تعبيه شده كه هر يك به صورت جداگانه به حفظ تعادل و ممانعت از سقوط آسانسور كمك شاياني مي كنند.

ولي به هرحال در صورت احتمالي سقوط آسانسور كه به ندرت امكان بروز آن وجود دارد، ضربه گيرهاي قوي كه در چهار طرف چهارچوب محكم شده اند و از جنس هاي مستحكم پلي اورتان فنري و يا هيدروليكي بوده احتمال صدمه رسيدن به اتاقك را به صفر مي رسانند.

حبس شدن در اتاقك آسانسور

اين درب ها طوري طراحي شده اند كه در هر زمان و در هر شرايطي امكان باز شدن را دارند و مسئولان به راحتي مي توانند اين كار را انجام دهند. پس امكان حبس شدن به صفر خواهد رسيد.

در اينجا فقط برطرف كردن نقص فني است كه كمي نگران كننده به نظر مي رسد. كه در اين حالت هم آسانسور مانا در صورت حضور يافتن مي تواند در زماني بسيار كوتاه آن را مرتفع كرده و درب ها را باز كنند و درنهايت در صورت طولاني بودن تعمير به راحتي و به كمك اهرم مخصوص متخصصان امكان بازكردن درب ها را خواهند داشت.

امكان قطع اكسيژن رساني هم به هيچ وجه وجود نداشته پس از اين بابت هم نگراني به خود راه ندهيد. چون ديوارهاي آسانسور ايزوله نبوده و امكان عبور جريان هوا حتي تا مدت هاي طولاني امكان پذير است.

 

سايبان فضاي باز چه كاري مي تواند براي من انجام دهد؟

سايبان فضاي باز چه كاري مي تواند براي من انجام دهد؟

وقتي به سايبان ها فكر مي كنم ، به سايه هاي پنجره راه راه سبز و سفيد جنگلي در دوران جواني خود فكر مي كنم كه ثابت بالاي پنجره هاي خانه مادربزرگم بودند. آيا مي دانيد كه سايبان ها به مصر باستان و سوريه برمي گردد كه مغازه داران از تشك هاي بافته شده براي سايه زدن به غرفه ها و خانه هاي بازار استفاده مي كردند؟ براي ساليان متمادي ، سايه بان به سايبان ها متكي بود تا از فضاي داخلي در برابر نور خورشيد محافظت كند و به حفظ محيط خنك در ماه هاي تابستان كمك كند. در حالي كه سايبان هاي پنجره ثابت ديگر براي خانه هاي مدرن متداول نيستند ، سايبان هاي جمع شونده هنوز براي ايجاد سايه در فضاي باز بسيار محبوب هستند.

سايبان ها به دو صورت ثابت و جمع شونده موجود هستند كه هم ظاهر و هم عملكرد بيروني خانه يا محل كار را بر عهده دارند. سايبان هاي ثابت كه از مزاياي آن مي توان به قاب محكم و طولاني مدت و حفاظت كامل از آب و هوا اشاره كرد ، بيشتر مناسب خانه ها و مشاغل تاريخي است تا خانه هاي مسكوني. تاريخ آنها طولاني و از بين رفته است و در برابر آزمون زمان و همه عناصر طبيعت مقاومت مي كند.

 

https://www.diigo.com/item/note/6r1c8/689v?k=2dc51edb7103a475c769cbac8e12c670

 

https://sites.google.com/view/easily-grow-within/home

 

سايبان هاي جمع شونده كه بر روي پنجره ها و حياط ها قابل استفاده است ، سايه اي كاربردي ايجاد مي كند و با حداقل ردپا ، جذابيت مدرن را برآورده مي كند. عملكرد آنها فراتر از يك سايبان ثابت با چندين سبك و عمليات است.

 

سايه بان پنجره ، مانند سايبان بولدسگالور سولاناي ما ، يك سايبان مينيمال است ، در طراحي آن ساده است. به عنوان اساسي ترين سايبان جمع شونده ، سايه غلتكي با دو بازوي عمودي مستقيم است كه در محل اتصال به هم چسبيده اند و اجازه مي دهد سايه گسترش يافته و عقب بكشد. پارچه مورد استفاده در اين نوع سايبان ها از اكريليك بافته شده تا پارچه لمينت شده ، براي استفاده در فضاي باز تأييد شده است و در برابر عناصر و محو شدن مقاومت مي كند. مي توان آن را به صورت دستي يا براي سيم كشي سيم كشي كرد و معمولاً گزينه اي براي افزودن يك كاپوت محافظ جداگانه براي اطمينان از يكپارچگي پارچه در طول زمان دارد. سايبان هاي پنجره ، همانطور كه از نامشان مشخص است ، پنجره ها و درهاي حياط را تزئين مي كنند ، اما مي توانند تا 18 فوت عرض داشته باشند و آنها را براي حياط هاي بيروني نيز انتخاب مي كند.

منبع : سايبان برقي منصف   https://sayehban.co/

 

https://www.pedicure.com/activity/p/439454/

 

https://www.bloglovin.com/@seomypassion12/9229079

 

 

https://hookedheartie.com/activity/p/869073/

http://mel-assessment.com/activity/p/799826/

http://ijustwanttoplaypoker.com/blog/activity/p/532277/

https://www.webtalk.co/n/35303372

https://ok.ru/profile/592882755091/statuses/153879232023315

http://y8space.com/activity-2/p/413589/

https://www.aiuextension.org/activity/p/744599/

https://hometownhomedecor.com/activity/p/467572/

 

 

 

كليد و پريز ايران الكتريك مدل ارس

كليد و پريز ايران الكتريك مدل ارس

https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2020/12/%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D8%AA%D8%A8%D8%AF%DB%8C%D9%84-%D8%A7%D8%B1%D8%B3-%D8%B7%D9%84%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A8%DA%98.jpg

كليد و پريز مدل ارس جديدترين و يكي از آخرين مدل كليد پريز هاي توليد شده توسط شركت ايران الكتريك ميباشدكليد پريز هاي مدل ارس با طراحي بي نظير و جديد در سال 2021 به بازار عرضه گرديد.

در ساخت كليد پريز مدل اَرس از مكانيزم جديد برليان كه به روز شده و منطبق با طراحي روز دنيا و همگام با آخرين استانداردهاي جهاني ميباشند استفاده شده است. اين مدل كليد و پريز توسط جديدترين دستگاه ها و به روزترين تكنولوژي هاي روز دنيا ساخته ميشود .

شركت ايران الكتريك در ساخت كليد و پريز مدل اَرس با استفاده از مرغوبترين متريال بهترين كيفيت رو براي شما به ارمغان مي‌آورد

نكات مهم هنگام خريد كليد و پريز ارس

https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2021/06/%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D8%B3%D9%87-%D9%BE%D9%84-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%84%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C%DA%A9-%D9%85%D8%AF%D9%84-%D8%A7%D8%B1%D8%B3.jpg

از نكات مهم هنگام خريد كليد و پريز ارس اين ميباشد كه كليد و پريز مدل ارس همگي داراي يك نوع مكانيزم و زيرساخت ثابت ميباشند و همگي از كيفيت يكساني برخوردار هستند.

تنها وجه تمايز اين مدل در طرح و رنگ و جنس قاب دور و رويه كليد پريز ميباشد و يا به عبارتي ساده تر ميتوان گفت از عوامل تاثير گذار بر قيمت كليد پريز ارس در رنگ و شكل ظاهري اين نوع كليد پريز ها ميباشد.

انواع كليد و پريز ارس

https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2020/12/%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D8%B2-%D8%AA%D9%84%D9%81%D9%86-%D8%AF%D9%88%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%A7%D8%B1%D8%B3-%D8%B7%D9%84%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A8%DA%.jpg

كليد و پريز مدل ارس داراي طرح هاي متفاوت ميباشد. انواع كليد و پريز ارس به شرح زير ميباشد :

ارس سفيد:

كليد و پريز ارس سفيد با طراحي مدرن، سادگي و محيط شيك و خاصي را براي شما به ارمغان مي‌آورد كه البته بايد توجه داشت در كنار اين زيبايي داراي مكانيزم بسيار با كيفيتي ميباشد. قاب رويه كليد پريز ارس سفيد به مكانيزم پيچ شده و ثابت ميباشدكليد پريز مدل ارس سفيد داراي قيمت بسيار مناسب و ارزان قيمت ميباشد.

ارس طرح متال :

جنس قاب رويه مدل ارس طرح متال از پلي كربنات ميباشد كه توسط آلياژ هاي خاصي روكش و آبكاري شده است و با رنگ براق حس فلز رو براي مصرف كننده تداعي ميكند و همانگونه كه از اسم اين مدل مشخص هست فقط طرح متال ميباشد.

در حال حاضر اين مدل در دو رنگارس مشكي طلايي و ارس طرح متال سيلور براق توليد ميگردد.

بي شك اين مدل از لاكچري ترين مدل كليد پريز هاي توليد شده تا به امروز ميباشدارس مشكي طلايي رو هم مي‌توان در دسته كليد وپريز كلاسيك قرار داد و هم در دسته كليد پريز هاي لوكس و مدرن.

توجه داشته باشيد در اين مدل كليد و پريز ها مي‌توان از مكانيزم هاي اَهرمي نيز استفاده كرد كه زيبايي دو چنداني به اين محصول خواهد داد و با اينكه اين مدل به تازگي به مرحله توليد رسيده است ولي جاي خودش را در ميان مشكل پسندان باز كرده است.

تمامي محصولات ايران الكتريك داراي رنگ الكترواستاتيك ميباشند كه در برابر خط و خش و استفاده بسيار مقاوم و داراي ثبات رنگ ميباشدكليد و پريز ارس با ظاهري زيبا و جذاب مي تواند گزينه بسيار مناسبي جهت ساختمان هاي لوكس و مدرن امروزي باشد. با استفاده از اين مدل كليد پريز اعتبار و زيبايي خاصي به محيط خود افزوده خواهيد كرد.

خريد و قيمت كليد پريز مدل ارس

https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2021/06/%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF-%DA%A9%D9%88%D9%84%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%84%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C%DA%A9-%D9%85%D8%AF%D9%84-%D8%A7%D8%B1%D8%B3.jpg

جهت خريد كليد پريز مدل ارس سفيد و ارس مشكي طلايي و اطلاع از آخرين قيمت و كسب اطلاعات بيشتر ميتوانيد به سايت رسمي فروشگاهي اينترنتي ايران الكتريك مراجعه كرده و خريد خودتون رو به صورت آنلاين انجام دهيد.

 

 

دوره آموزش طراحي لباس

دوره آموزش طراحي لباس

 

3. طراحي بدن و شانه ها

در اين مرحله بدن و شانه ها را بكشيد. خطوط بدن را از دو گوشه مربع لگن به سمت بالا رسم كنيد. اين دو خط در قسمت كمر بايد داراي قوسي به داخل باشند، همانطور كه در بدن واقعي انسان وجود دارند. عرض شانه بايد به اندازه عرض بالاي لگن باشد.

 

دوره آموزش طراحي لباس

 آموزش طراحي لباس بعد از اتمام كار، نيم تنه الگوي شما بايد مانند يك نيم تنه طبيعي كه روي بدن واقعي مي بينيد به نظر برسد. براي درك اين مطلب مي توانيد به مدل هاي موجود در مجلات و يا تبليغات مراجعه كنيد. اين تصاوير در رسم الگوي طبيعي تر كمك زيادي مي كنند و همچنين دقت شما را نيز بالاتر مي برند. توجه كنيد كه دور كمر از قسمت پايين بدن و باسن كوچكتر است.

 

در الگوها مرسوم است دوره آموزش طراحي لباس

 كه شانه و باسن را در جهت مخالف يكديگر رسم مي كنند. اين موقعيت را ” كنتراپستو” (contrapposto) مي نامند، حالت ايستايي نامتقارني كه بخشي از اندام انسان، به سمت ديگر متمايل باشد و وزن بدن به جاي هر دو پا، روي يك پا قرار گيرد؛ اين موقعيت احساس حركت را به وجود مي آورد. همچنين كمر را به عنوان يك خط افقي بكشيد كه كوتاهتر از خط شانه و باسن باشد.

 

در هنگام طراحي الگو، دوره آموزش طراحي لباس به خطوط منحني بدن توجه ويژه اي داشته باشيد، چرا كه اين زوايا و خط ها در ايجاد شكل طبيعي بدن بسيار مهم هستند.

 

طراحي مد لباس

4. رسم كردن سر و گردن در الگو

در اين مرحله بايد سر و گردن الگوي خود را رسم كنيد. دوره آموزش طراحي لباس عرض گردن مدل بايد يك سوم عرض شانه ها و نيمي از طول يك سر باشد. پس از رسم كردن گردن، سر را طوري رسم كنيد تا با بدن تناسب و همخواني داشته باشد. هرچه سر در الگو بزرگتر باشد، تصوير مدل شما جوان تر به نظر مي رسد.

 

آموزش طراحي لباس شما حتي مي توانيد براي نشان دادن بهتر سر و صورت، بيضي اوليه اي كه رسم كرده بوديد را پاك كنيد و سر را با اندازه اي متناسب تر رسم كنيد. سر را با توجه به ژستي كه انتخاب كرده ايد طراحي كنيد تا مدل شما طبيعي تر به نظر برسد.

 

انتخاب ژست مدلتان بسيار اهميت دارد دوره آموزش طراحي لباس، چرا كه با توجه به ژست مدلتان مي توانيد سر را كمي به سمت بالا، پايين، چپ و يا راست بچرخانيد. دقت كردن در رسم تمام قسمت هاي بدن در الگو بسيار اهميت دارد، چرا كه با دقيق كشيدن تمام قسمت ها و تناسب اعضا با يكديگر، در نهايت يك مدل طبيعي خواهيد داشت و طراحي شما بسيار حرفه اي جلوه مي كند. دوره آموزش طراحي لباس

https://saednews.com/fa/post/trahi-lbas-v-mrahl-anjam-trahi-lbas

 

 

5. رسم ران ها و ساق ها در الگو

در اين مرحله شما بايد پاها را طراحي كنيد. دوره آموزش طراحي لباس پاها بايد طولاني ترين قسمت بدن باشند، در مجموع طول ران و ساق بايد 4 برابر طول سر مدلتان باشد. پاها نيز به دو قسمت ران ها (از پايين لگن تا بالاي زانوها) و ماهيچه ساق پا ( از زير زانو تا ابتداي مچ پا) تقسيم مي شوند. به خاطر داشته باشيد كه طراحان حرفه اي مد، براي اغراق كردن در قد مدل، معمولا پاها را نسبت به بدن كشيده تر رسم مي كنند.

 

6. قسمت عرض بالاي هر ران، تقريبا بايد به اندازه عرض سر باشد و سپس به شكل مخروطي به سمت پايين و تا سر زانوها كشيده مي شود و به همين ترتيب دوباره از زانو تا ساق مخروط ديگري به همان اندازه ران تا زانو رسم كنيد. هر مچ پا هم تقريبا يك چهارم عرض سر است.

 

7. كشيدن پاها و بازوها در الگو

دوره آموزش طراحي لباس الگو خود را با پاها و بازوها تمام كنيد. پاها نسبتا باريك هستند. طول پاها تقريبا با طول سر برابر است، آن ها را به صورت باريك و مثلثي رسم كنيد. بازوها را هم مانند پاها به صورت مخروطي رسم كنيد، به طوري كه از بالا به سمت مچ دست باريك تر شوند. آنها را به نسبت بالا تنه، از بازوهاي يك شخص واقعي بلند تر رسم كنيد، چرا كه بلند كشيدن بازوها جلوه زيباتري به مدل مي بخشد و در آخر دست و انگشتان را به الگو اضافه كنيد.

https://www.shopmode.fashion/

 

طراحي مد لباس

6. قسمت عرض بالاي هر ران، تقريبا بايد به اندازه عرض سر باشد و سپس به شكل مخروطي به سمت پايين و تا سر زانوها كشيده مي شود و به همين ترتيب دوباره از زانو تا ساق مخروط ديگري به همان اندازه ران تا زانو رسم كنيد. هر مچ پا هم تقريبا يك چهارم عرض سر است.

 

7. كشيدن پاها و بازوها در الگو در طراحي مد لباس

الگو خود را با پاها و بازوها تمام كنيد. دوره آموزش طراحي لباس پاها نسبتا باريك هستند. طول پاها تقريبا با طول سر برابر است، آن ها را به صورت باريك و مثلثي رسم كنيد. بازوها را هم مانند پاها به صورت مخروطي رسم كنيد، به طوري كه از بالا به سمت مچ دست باريك تر شوند. آنها را به نسبت بالا تنه، از بازوهاي يك شخص واقعي بلند تر رسم كنيد، چرا كه بلند كشيدن بازوها جلوه زيباتري به مدل مي بخشد و در آخر دست و انگشتان را به الگو اضافه كنيد.

 

طراحي مد لباس

طرح اصلي لباس

1. كشيدن طرح اصلي لباس

 

 

انواع حفاظ ديوار ( آهني )

انواع حفاظ ديوار ( آهني )

عوامل مؤثر بر انتخاب نوع حفاظ ديوار ( آهني )

انتخاب حفاظ آهني بارو در واقع دربرگيرنده نكات بسياري مي شود. زماني كه شما ميخواهيد يك حفاظ را گزينش كنيد بايد بدانيد كه به راستي بايد پول بسياري خرج كنيد الي بتوانيد امنيت را لغايت حد زيادي برآورده كنيد. هرچقدر هم كه شما هزينه هاي بيشتري را براي حفاظ در عقيده بگيريد برگزيدن شما نيز گوناگون تر خواهد شد. البته بايد بدانيد كه خرج هاي اضافي هم خوب نخواهد بود. در اين بخش شما را با عوامل موثر در گزينش گونه حفاظ آهني حصار آشنا كنيم.

كاربري حفاظ هم بسيار مهم است. شما بايد امنيت حفاظ ديوار ( آهني ) را حفظ كنيد. بايد در اين گويه گزينش هاي خويش را به دقت بررسي كنيد. بلندي و همچنين پيچيدگي هايي كه در اين گويه هستي دارد به شما فرمان خواهد داد كه شغل خريد و فروش حفاظ آهني بارو را بسهولت سپريدن دهيد. اگر شما حتي در يك محل امن هم در وسط شهر زندگي كنيد دست شما مفتوح است كه حفاظ هاي ساده اي مانند حفاظ هاي سرنيزه اي استفاده كنيد.

اگر شما در بيرون از شهر زندگي مي كنيد، حفاظ آهني حصار مي تواند شامل شاخ گوزن و يا نيزاري مي شود. شما در ضمن مي توانيد از حفاظ هاي سنگين استفاده كنيد.

حفاظ ديوار ( آهني ) بسته به چه عواملي است؟

در واقع زماني كه شما ميخواهيد حفاظ ديوار ( آهني ) را خريداري كنيد مثل تقسيم هاي ديگر بايد به سليقه مالك اين است كه بايد به آن دقت كنيد و به راستي حفاظ هاي ديواري براي زيباتر كردن ساختمان باره استفاده پيمان مي گيرند بعد بايد به ويژگي هاي گوناگون آن دقت كنيد.

شما بايد در حين خريد حفاظ آهني حصار به نكته ها و ويژگي هاي اين نوع حفاظ ها هم مشخص كنيد. خاصيت هاي گوناگون از آنگونه موارد پايين مي توانند در خريد حفاظ آهني حصار حائز اهميت باشند.

 

نرده فرفورژه آهني راه پله را زيبا و شيك انتخاب كنيد.

نرده پله گرد دوبلكس يكي از عناصر دكوراتيوي است كه براي ساختمان به كار مي رود. براي خانه هاي دوبلكس يا سوبلكس و همچنين براي پله هاي خارج ساختمان شما نياز داريد كه نرده فرفورژه آهني راه پله شيك و زيبايي انتخاب كنيد. نكته مهم ديگر در انتخاب نرده فرفورژه آهني راه پله اين است كه كيفيت قابل قبول داشته باشد. در نظر داشته باشيد كه نرده راه بايد از متريال با كيفيت و مرغوبي ساخته شده باشد.

نرده فرفورژه آهني راه پله خوب و با كيفيت چندين نقش دارد كه در ساختمان شما ايفا مي كند. در صورتي كه نرده فرفورژه آهني راه پله از متريال خوب و عالي بهره مند شده باشد، ماندرگاي بالايي دارد و رنگ و ظاهر آن بعد از گذر زمان قديمي و كهنه نمي شود. همچنين در صورتي كه از جوشكاري و برشكاري با دستگاه هاي به روز و پيشرفته بهره مند شده باشد نيز خم نشده و قابل برش خوردن نيست. مهمترين وظيفه نرده فرفورژه آهني راه پله اين است كه در برابر نيروهاي وارد مقاومت كند. در صورتي كه نرده از مواد بي كيفيت ساخته شده باشد، تكيه دادن به ان مي تواند خطرات جدي به همراه داشته باشد. نرده فرفورژه آهني راه پله با هدف ايمني هنگام بالا و پايين رفتن پله ها در نظر گرفته شده است. زيرا وجود اين حفاظ ها سبب پايداري افراد مي شود و مانع از سقوط مي شود. بنابراين بايد در خانه هايي كه سالمند يا فرزند كوچك دارند بايد نرده فلزي محكم و با كيفيت را انتخاب كنيد.

نرده فرفورژه آهني راه پله زيبا و مدرن نيز نقش مهمي در دكور خانه شما دارد. در صورتي كه زيبايي و هارموني خانه براي شما اهميت دارد، بايد در انتخاب طرح و رنگ نرده فلزي راه پله دقت كنيد.  قيمت نرده فرفورژه آهني راه پله فلزي نيز امر مهمي است كه در انتخاب شما مي تواند موثر باشد. در نظر داشته باشيد كه نرده فرفورژه آهني راه پله كه در شركت حفاظ سازه  ساخته مي شود بسيار قيمت مناسبي دارد زيرا براساس نرخ اتحاديه و نهادهاي مصوب نظارتي تعيين مي گردد.

 

براي مشاوره با كارشناسان فرفورژه آنلاين تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري ايسنا

 

 

دليل روشن نشدن تلويزيون سامسونگ و راه حل هاي تعمير آن

دليل روشن نشدن تلويزيون سامسونگ و راه حل هاي تعمير آن

روشن نشدن تلويزيون سامسونگ نگراني هاي بسياري را براي كاربراني كه از اين تلويزيون استفاده مي كنند به وجود مي آورد. روشن نشدن تلويزيون سامسونگ يكي از اشكالاتي است كه حتما بايد توسط كارشناسان مورد بررسي قرار بگيرد. اين اختلال معمولا به علل مختلفي به وجود مي آيد. روشن نشدن تلويزيون سامسونگ به علت مشكل و اختلال در برد پاور يا تغذيه است. برد پاور وظيفه تامين ولتاژ در تلويزيون را بر عهده دارد. برد پاور بر اثر عواملي مثل حرارت بالا و توان مصرفي بيش از حد و همينطور بالا بودن ولتاژ برق شهر كه به عنوان يك عامل بيروني شناخته مي شود تحت تاثير قرار گرفته و دچار مشكل مي شود.

برد پاور با هر گونه عدم تعادل در ولتاژ برق دچار آسيب ديدگي مي شود. ديگر بخش هاي تلويزيون از برد پاور تغذيه مي كنند به عبارتي اگر اين قطعه دچار مشكل بشود باعث روشن نشدن تلويزيون سامسونگ خواهد شد. براي تعمير تلويزيون و حل اين اختلال حتما از افراد متخصص كمك بگيريد. تعمير ناآگاهانه اختلالات بيشتري را براي تلويزيون به وجود مي آورد.

بررسي روشن نشدن تلويزيون سامسونگ

بررسي تلويزيوني كه روشن نمي شود كار خيلي سختي نيست و شما تا حدي مي توانيد اين كار را انجام دهيد. براي اين كار اول كنترل را بررسي كنيد. به اين ترتيب كه دكمه خاموش و روشن ريموت كنترل را بزنيد و ببينيد كه تلويزيون يا چراغ هاي LED روشن مي شوند يا نه. چنانچه چراغ هاي LED روشن مي شوند اما تلويزيون روشن نمي شود، راه اندازي مجدد يا ريست كردن تلويزيون سامسونگ به شما كمك مي كند. اقدام بعدي براي ريشه يابي اشكال روشن نشدن تلويزيون سامسونگ، امتحان كردن دكمه پاور است. اگر تلويزيون با فشار دادن اين دكمه روشن شد، يعني اشكال از ريموت كنترل است.

اما اگر تلويزيون با دكمه پاور روشن نشد، به احتمال زياد مشكل از خود تلويزيون يا قطعات داخلي آن است. در گام بعدي، دوشاخه برق را از پريز بكشيد و بعد از چند دقيقه مجددا آن را به پريز بزنيد. اگر باز هم تلويزيون روشن نشد، در اسرع وقت با يك كارشناس تماس بگيريد تا تلويزيون را به صورت حرفه اي بررسي كنيد. چون در اين شرايط مشكل از قطعات داخلي است و شما تخصص و مهارت كافي براي بررسي و ترميم تلويزيون را نداريد.

دليل روشن نشدن تلويزيون سامسونگ چيست؟

دليل اصلي روشن نشدن تلويزيون سامسونگ يا هر برند ديگري، فرسودگي و مشكل قطعات است. يكي از قطعات تاثيرگذار در اين زمينه هم مين برد تلويزيون است. اگر برد اصلي تلويزيون به درستي كار نكند، تلويزيون دچار اشكالاتي مي شود كه يكي از آن ها روشن نشدن است. مشكل برد پاور هم امكان دارد باعث روشن نشدن تلويزيون شود. حتي امكان دارد دكمه پاور اشكال داشته باشد و با فشار دادن آن تلويزيون روشن نشود. كيفيت پايين و يا خراب بودن كابل hdmi هم مي تواند زمينه ساز اين اشكال باشد. گاهي هم اشكال خاصي وجود ندارد و تلويزيون به علت مشكل كنترل يا همه شدن باتري هاي آن روشن نمي شود. بسته به دليل روشن نشدن تلويزيون samsung، روش هاي مختلفي هم براي حل كردن اين مشكل وجود دارد.

علت روشن نشدن تلويزيون هاي سامسونگ سري f

اين مدل تلويزيون ها معمولا به علت مشكل مين برد روشن نمي شوند. جالب است بدانيد كه بيشتر تلويزيونات اين خانواده، دچار قطع و وصل شدن تصوير مي شوند. بعد از چند روز هم تلويزيون به حالت استندباي رفته و روشن نمي شود. البته احتمال مشكل برد پاور هم در اين وجود دارد. ولي در بيشتر موارد برد مين خراب مي شود.

دليل روشن نشدن تلويزيون سامسونگ سري es

تلويزيون سري es سامسونگ هم معمولا با مشكل برد اصلي روبرو شده و روشن نمي شوند. براي حل اشكال روشن نشدن تلويزيون سامسونگ در اين مدل ها، بايد حتما تلويزيون را به تعميرگاه منتقل كرد. به اين علت كه قطعات استفاده شده در اين مدل از نوع smd مي باشند و تنها با تلويزيون هاي مخصوص مي توان آن ها را ترميم يا تعويض كرد.

براي حل اشكال روشن نشدن تلويزيون Samsung چه كنيم؟

بسته به اين كه دليل روشن نشدن تلويزيون چه باشد، روشهاي مختلفي براي حل كردن اين اشكال وجود دارد. گاهي تلويزيون تنها با تعويض كابل يا تعويض باتري ريموت كنترل روشن شده و نياز به ترميم يا تعويض قطعات داخلي آن نيست. اما در صورت مشكل قطعاتي مثل مين برد و پاور، نياز به تعمير تخصصي تلويزيون است.

تعمير تلويزيون سامسونگ

پشتيباني تلويزيون سامسونگ در اين واحد توسط كارشناسان حرفه اي صورت مي گيرد. متخصصين اين واحد به علت بهره مندي از همه ابزار آلات مورد نياز براي تعمير مي تواند خدمات تعميري را در مدت وقتي كوتاه ارائه كند. انواع تلويزيون هاي سامسونگ با هر مشكل و مشكلي كه باشند در اين واحد قابل تعمير مي باشند.

تيم تعميري اين گروه بر تعمير و ترميم قطعات تلاش مي كنند، اگر امكان تعمير براي قطعه وجود نداشته باشد بايد قطعه فرسوده با نمونه اصلي خود جايگزين شود. تعويض قطعات تنها با اطلاع كاربران و رضايت آنان صورت مي گيرد.